دوربین آیفون 10

دوربین آیفون 10 بیشترین امتیاز بخش عکاسی DxOMark را به خود اختصاص داد

دوربین آیفون 10 (Apple iPhone X) در تست‌های معتبر DxOMark، بیشترین امتیاز در ثبت تصاویر را دریافت کرد. پرچمدار اپل حالا جلوتر از سامسونگ و هواوی قرار دارد.

متخصصان DxO ضمن تحسین دوربین آیفون 10 برای نوردهی بسیار خوب و نمایش دقیق رنگ‌ها در شرایط نوری مختلف، از ثبت جزئیات در حالت عادی یا زوم و خلق تصاویر بوکه طبیعی خبر داده‌اند. دوربین آیفون 10 در ثبت تصاویر با کسب امتیاز 101، میت 10 و گلکسی نوت 8 با امتیاز بالای 100 را مغلوب خود کرده است.

دوربین آیفون 10

هرچند، پایین آمدن گاه و بی‌گاه سرعت فوکوس خودکار و عملکرد ضعیف در نور کم در کنار تار شدن آبجکت‌های متحرک و قرمز شدن چشم‌ها هنگام استفاده از فلاش، از نقاط ضعف این گوشی هستند.

اگرچه می‌توان آیفون ایکس را توانمندترین گوشی در ثبت تصاویر مختلف در نظر گرفت، اما پرچمدار اپل در بخش ویدیو، امتیاز 89 را کسب کرده است. همین موضوع نیز سبب شده تا آیفون 10 با مجموع امتیاز 97، در رتبه دوم و پشت سر گوگل پیکسل 2 قرار گیرد. وجود مشکلات مختلف در تثبیت تصاویر و ثبت محتوا در نور کم، از نقاط ضعف این گوشی در فیلم‌برداری محسوب می‌شوند.

در ادامه می‌توانید رتبه‌بندی دوربین تلفن های هوشمند را مشاهده کنید:

دوربین آیفون 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام
    این سایت اصلا جالب نمیده امار کیفیت رو .
    برای مثال > ایفون 8 پلاس از نظر کیفیت برتر از نوت بود همون طور که تویه مقایسیه این سایت دیدن. درحالی اینجا نوت 8 رو 100 و ایفون 8 پلاس رو 96 زده !
    تازه گوشی v30 هم دوربین با کیفیتی داره که حداقل امتیاز 99 باید میدادن.(شایدم مقایسه نکردن)پس نمیشه گفت این سایت در حقیقت دینامیک کیفیت رو , رویه چی میزاره : پول دریافتی از کمپانی یا خود گوشی.

  2. سلام چرا اسمی از LG v30نیست

  3. وقتی بهترین دوربین دوگانه از بهترین دوربین ساز موبایل
    جلو دوربین تک لنز زانو میزند

  4. ولی فارغ از مارک و قطعات عاریه ای گوگل پیکسل
    دوربین گوگل پیکسل 2 xl یه معجزه است
    برین مشخصات و نحوه ساختشو ببینید

  5. ترجیح میدم آیفون 8 بگیرم با یه دوربین DSLR حرفه‌ای تا
    16 میلیون بدم آیفون x تازه اونم آنتنش قطع کنن…

  6. میت ۱۰ و نوت ۸ هم ۱۰۰ شدن ۱ امتیاز اتفاقی پیش نمیاد