مقایسه آیفون 10 با نسل اول آیفون

مقایسه آیفون 10 با نسل اول آیفون ؛ چه چیزهایی تغییر کرده است؟ (ویدیو)

مقایسه آیفون 10 با نسل اول آیفون ، تفاوت‌های نسل اول گوشی اپل با آیفون ایکس که به مناسبت دهمین سالگرد موبایل های این شرکت طراحی شده است را نشان خواهد داد.

نسل اول آیفون، ده سال پیش روانه بازار شد و از آن زمان تا به امروز همه چیز تغییر کرده است. شاید بتوان اندازه را بارزترین تغییر در نظر گرفت. اولین آیفون با ابعاد 2.4 اینچ (60.96 میلی‌متر) در 4.5 اینچ (114.3 میلی‌متر) طراحی شده بود؛ در حالی که آیفون ایکس با ابعاد 2.79 اینچ (70.88 میلی‌متر) در 5.65 اینچ (143.5 میلی‌متر) تولید شده است.

صفحه نمایش، یکی دیگر از تغییرات اصلی میان این دو گوشی هوشمند است. سال 2007، اولین آیفون اهالی کوپرتینو با نمایشگر 3.5 اینچی LCD با وضوح 320×480، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. اما حالا آیفون X به نمایشگری 5.8 اینچی و اولد با وضوح 1125×2436 تجهیز شده است.

در گذشته، سازندگان از سنسوری 2 مگاپیکسلی در پخش پشتی استفاده کرده بودند. اما حالا سیستم دورین دوگانه با سنسوری 12 مگاپیکسلی پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفته که تصاویر مختلف را با بالاترین کیفیت ممکن ثبت می‌کند. متاسفانه در مقایسه آیفون 10 با نسل اول آیفون ، امکان بررسی عملکرد دوربین سلفی آنها وجود ندارد چرا که اولین گوشی اپل فاقد چنین دوربینی در بخش جلویی بود.

تصور می‌کنید طی ده سال گذشته، دیگر چه مواردی در تلفن های هوشمند اپل تغییر کرده است؟ پاسخ این سوال را در ویدیوی زیر دریافت خواهید کرد:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سیستم دورین دوگانه اصلاح بشه

  2. دو تا از شیک ترین ها