سامسونگ گلکسی اس 2 پلاس را امسال عرضه خواهد کرد

اسمارت فون Galaxy S II سامسونگ یکی از محصولات این شرکت بوده که فروش بسیار بالایی داشته است و شاید به همین دلیل باشد که در سال ۲۰۱۳ این شرکت دست به معرفی نسخه جدید آن یعنی Samsung Galaxy S II Plus می زند. این اسمارت فون با طراحی جدیدتر، سیستم عامل آپدیت شده و چیپ ست جدید نسبت به گلکسی اس ۲ روانه بازار می شود.

سامسونگ در نسخه جدید GS II از یک پردازنده 2 هسته‌ای Cortex-A9 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز استفاده نموده اما حافظه رم این تلفن همان 1 گیگابایت است.

Galaxy S II Plus مجهز به یک نمایشگر 4.3 اینچ Super AMOLED Plus با رزولوشن WVGA یا 800 د 480 پیکسل، دوربین 8 مگاپیکسل و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. البته این تلفن همچون نسخه قبل از درگاه میکرو SD پشتیبانی نموده و امکان افزایش حجم حافظه ذخیره سازی تا 64 گیگابایت وجود دارد.

این تلفن بصورت اختیاری با NFC نیز عرضه خواهد شد. مدل I9105 S II Plus با 8.5 میلی‌متر ضخامت بدون NFC و مدل I9105P با ضخامت 8.9 میلی‌متر و پشتیبانی از NFC در بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی اس 2 پلاس مجهز به باتری 1750 میلی‌آمپر ساعتی است و وزن آن نیز 121 گرم است.

تلفن گلکسی اس 2 پلاس از نظر ظاهر خارجی نیز دستخوش تغییرات جزئی شده و بدنه این تلفن از همان پلاستیک بکار رفته در بدنه گلکسی اس 3 ساخته شده و در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد.

گلکسی اس 2 پلاس از برخی از امکانات نرم افزاری جدید سامسونگ مانند Smart Stay و Page Buddy پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که تلفن گلکسی اس 2 معمولی نیز به زودی به اندروید 4.1 بروز خواهد شد و همین امکانات به این تلفن قدیمی نیز اضافه خواهند شد.

هنوز قیمت و زمان دقیق عرضه تلفن گلکسی اس 2 پلاس اعلام نشده است.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*