آپدیت iOS 11.1.1

آپدیت iOS 11.1.1 مشکل عجیب ویرایش خودکار کیبورد را حل می‌کند

امروز آپدیت iOS 11.1.1 اپل در فاصله یک هفته بعد از آخرین به‌روزرسانی این شرکت از راه رسید و دو باگ عمومی را مد نظر قرار داده است. اما آیا نصب این بسته به‌روزرسانی ضروری است؟

ظهور باگ‌های عجیب و غریب پس از انتشار نسخه‌های بزرگ iOS مسئله آنچنان غافلگیرکننده‌ای نیست؛ اهالی کوپرتینو معمولا با انتشار چند آپدیت تکمیلی تمامی این باگ‌ها را برطرف می‌کنند. همانطور که می‌دانید حدود یک هفته قبل، اپل آپدیت iOS 11.1 را برای کاربران خود منتشر کرد. با این حال به نظر می‌رسد برخی باگ‌ها به قوت خود باقی مانده بودند و امروز آپدیت کوچک‌تری برای کاربران ارسال شد.

اگر متوجه شده باشید این آپدیت تنها دو باگ کوچک و البته آزاردهنده را در سیستم عامل iOS حل می‌کند. اول از همه باید بگوییم که آپدیت iOS 11.1.1 مشکل عجیب ویرایش خودکار حرف i به [?]A را برطرف کرده است. مدت زیادی از پیدایش این باگ نمی‌گذرد با این حال اگر جز کسانی هستید که این مشکل برایتان پیش آمده است، قطعا در اولین فرصت گوشی را آپدیت کنید.

یکی دیگر از باگ‌هایی که در آپدیت آی او اس 11.1.1 برطرف می‌شود، مربوط به قابلیت Hey Siri و کار نکردن آن است. بنابراین با این که به‌روزرسانی جدید اپل آنچنان بزرگ و پرسر و صدا نیست، بهتر است هرچه سریعتر گوشی خود را به آن ارتقا دهید.

طبق معمول اگر نوتیفیکیشن مربوط به این آپدیت هنوز برایتان ارسال نشده، به مسیر Settings > General > Software Update در آیفون یا آیپد خود رفته تا پروسه به‌روزرسانی آغاز شود. توجه داشته باشید که جهت دانلود این بسته‌های آپدیت باید حتما به وای‌فای متصل بوده و همچنین گوشی شارژ‌ کافی داشته باشد؛ متاسفانه امکان دانلود به کمک اتصال اینترنت همراه وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*