هواپیمای ایرباس A330

سر هم کردن قطعات یک هواپیمای ایرباس A330 غول‌پیکر را در این ویدیوی تایم لپس زیبا تماشا کنید

هواپیمای ایرباس A330 نئو، مدل جدیدی از این هواپیمای غول‌پیکر است. در این ویدیو تایم لپس زیبا، نحوه اسمبل و سر هم کردن قطعات این غول آهنی را مشاهده می‌کنید.

ایرباس به تازگی هواپیمای جدیدی از سری A330 را با نام A330neo تولید کرده است. به گفته مهندسان ایرباس، این هواپیمای غول‌پیکر از مدل‌های قبلی کارآمدتر است چون سوخت کمتری مصرف می‌کند و طراحی آیرودینامیک بهتری دارد.

در این مطلب، ویدیویی از نحوه سر هم کردن قطعات هواپیمای ایرباس A330 نئو را مشاهده می‌کنید. قطعات این غول آهنی مانند اسباب بازی لگو به هم متصل می‌شوند. استفاده از فناوری Sharklet Wingtip یا بال‌هایی با نوک رو به بالا موجب بهبود عملکرد این هواپیما در هنگام بلند شدن از زمین، پرواز و فرود آمدن شده است. همچنین این مدل جدید از هواپیمای ایرباس A330 به موتورهای رولزرویس Trent 7000 مجهز شده و قادر است 287 مسافر را با خود حمل کند.

هواپیمای ایرباس A330 نئو می‌تواند مسافت بیشتر از 12 هزار کیلومتر را با یک بار سوخت‌گیری پرواز کند. این هواپیمای غول‌پیکر، اولین پرواز خود را در اکتبر 2017 انجام داده و دور اول تحویل آن به شرکت‌های هواپیمایی برای اوایل سال 2018 برنامه‌ریزی شده است. در ادامه، ویدیو تایم لپس زیبایی از چگونگی اسمبل و سر هم کردن قطعات این هواپیمای مسافربری را مشاهده می‌کنید.

ویدیوی تایم لپس از سر هم کردن قطعات هواپیمای ایرباس A330 نئو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*