قیمت پژو 301

قیمت پژو 301 تولیدی در ایران خودرو چقدر خواهد بود؟

پژو 301 از هفته آینده به صورت آزمایشی در ایران تولید می‌شود. در ادامه به بررسی حدود قیمت پژو 301 تولید شرکت ایران خودرو در بازار کشورمان می‌پردازیم.

بنا بر اعلام شرکت ایران خودرو، تولید خودروی پژو 301 از هفته آینده در کارخانه‌های این شرکت آغاز می‌شود. پژو 301 دومین محصول پسابرجامی و مشترک ایران خودرو با پژو فرانسه بوده و در مرحله اول قرار است از هفته پایانی آبان‌ماه 96 به صورت آزمایشی تولید شود.

قیمت پژو 301

طبق برنامه‌ریزی‌ها، در صورت موفقیت‌آمیز بودن تولید آزمایشی پژو 301، تولید انبوه این خودروی سدان به احتمال زیاد از اوایل سال 1397 آغاز می‌شود تا دومین محصول پسابرجامی ایکاپ به صورت رسمی وارد سبد محصولات این شرکت شود. هنوز تصمیم قطعی در رابطه با قیمت پژو 301 گرفته نشده اما به نظر می‌رسد که این خودرو با قیمت کمتر از 70 میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود. البته این موضوع به طور مستقیم به عواملی چون نرخ ارز و تورم بخشی صنعت خودرو بستگی دارد.

قیمت پژو 301 تولید ایران بین 60 تا 70 میلیون تومان خواهد بود

هم‌اکنون مدل وارداتی پژو 301 با قیمت حدود 94 میلیون تومان وارد بازار می‌شود و در صورت داخلی‌سازی، شاهد عرضه آن با قیمت پایین‌تر خواهیم بود. گفته می‌شود این سدان فرانسوی با داخلی سازی بیش از 40 درصدی به تولید می‌رسد و شاید با قیمت 60 تا 70 میلیون تومانی به دست مشتریان برسد.

در حال حاضر خودروی پژو 2008، اولین محصول پسابرجامی ایران خودرو با همکاری پژو فرانسه است. مدتی پیش، شرکت ایران خودرو 16 هزار دستگاه از این کراس اوور را پیش فروش کرد و تحویل این خودروها نیز با وجود کند بودن روند تولید، آغاز شده است. مسئولان ایران خودرو اعلام کرده‌اند خودروی پژو 208 دیگر محصولی است که پس از 2008 و 301 در داخل کشور تولید خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*