رابط کاربری گلکسی ایکس

تصاویری از رابط کاربری گوشی تاشوی گلکسی ایکس سامسونگ منتشر شد

سامسونگ گلکسی ایکس (Samsung Galaxy X) گوشی تاشو و انعطاف پذیر این شرکت است. به تازگی تصاویری از رابط کاربری گلکسی ایکس منتشر شده است.

سامسونگ در سال 2018 قرار است بازار موبایل را مملو از گوشی های موبایل قدرتمند و دارای امکانات فراوان کند. انتظار داریم در ابتدای سال آینده، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به عنوان اولین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 845 معرفی شوند. همچنین در تابستان سال آینده، گلکسی نوت 9 معرفی خواهد شد که مهمترین ویژگی آن، جاسازی حسگر اثر انگشت دستگاه زیر نمایشگر است. اما برگ برنده و محصول متفاوت سامسونگ در این سال محصول دیگری است.

سامسونگ در رابط کاربری گلکسی ایکس مشکل فاصله بین نمایشگرها را رفع کرده است

از سال 2011 که این غول کره‌ای در نمایشگاه CES، نمایشگر منعطف خود را معرفی کرد، هر سال منتظر رونمایی گوشی موبایل انعطاف پذیر آن هستیم. رییس بخش موبایل سامسونگ دقیقا یک روز پیش از رونمایی آیفون‌های سال 2017 اعلام کرد سرانجام در سال 2018، گلکسی ایکس معرفی خواهد شد. البته طبق اخبار، سامسونگ تنها 100 هزار دستگاه از این گوشی موبایل تولید خواهد کرد، پس انحصار آن برای بازارهای کره جنوبی دور از انتظار نیست. به تازگی چندین عکس از رابط کاربری گلکسی ایکس منتشر شده است که دید بهتری از این گوشی مفهومی به ماه می‌دهد.

رابط کاربری گلکسی ایکس

زد تی ای اکسون ام چند هفته قبل معرفی شد. ایده طراحی این گوشی موبایل تاشو با گلکسی ایکس مشابه بوده و دو نمایشگر دارد، اما اصلی‌ترین مشکل آن، وجود فضایی خالی هر چند کم بین دو صفحه نمایش است.

رابط کاربری گلکسی ایکس

به نظر می‌رسد سامسونگ این مشکل را برطرف کرده است. در رابط کاربری گلکسی ایکس وجود فاصله میان دو نمایشگر به هیچ عنوان احساس نخواهد شد، پس کاربر خواهد توانست از یک نمایشگر بزرگ و یکپارچه لذت ببرد. در ادامه چند تصویر دیگر از رابط کاربری گلکسی ایکس را مشاهده می‌کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*