آیفون تمام صفحه

اپل سال آینده سه آیفون تمام صفحه مانند آیفون X عرضه خواهد کرد

به نقل از مینگ چی کو، اپل قصد دارد سال آینده از سه مدل آیفون تمام صفحه مشابه آیفون X در اندازه‌ها، مشخصات فنی و قیمت‌هایی متفاوت پرده برداری کند.

سال 2017 هم آمد و ما شاهد عرضه‌ی آیفون های جدید اپل بودیم، اما حالا هر چه به سال 2018 نزدیک می‌شویم، شایعات مربوط به محصولات آینده این کمپانی نیز بیشتر و بیشتر می‌شود. مینگ چی کو تحلیلگر شرکت اپل طبق معمول در راس تمامی اخبار مربوط به آیفون ها قرار دارد و بر همین اساس وی روز گذشته گزارشی را در مورد آیفون های سال آینده اپل منتشر کرده است.

اول از هرچیزی لازم است بدانید که تمامی مدل های آیفون سال آینده طراحی آیفون ایکس را همراه با حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر آن حفظ کرده‌اند. بنابراین ما باید انتظار سه آیفون تمام صفحه را داشته باشیم که به طبق سنسور اثر انگشت جلویی خودشان را از دست داده‌اند و به جای آن، یک سیستم دوربین TrueDepth بر روی قاب جلویی گوشی‌ها قرار خواهد داشت.

کو عنوان می‌کند که دو مدل آیفون تمام صفحه سال آینده از پنل اولد بهره‌مند خواهند بود. مدل کوچکتر درست هم اندازه با آیفون ایکس است و این درحالیست که یک مدل بزرگ‌تر برای علاقه‌مندان به فبلت‌ها نیز در نظر گرفته شده است. اندازه 6.5 اینچی نمایشگر این مدل حتی از وضوح بیشتری نیز برخوردار است و تراکم پیکسلی نمایشگر آن تا 500ppi نیز خواهد رسید.

آیفون تمام صفحه

اندازه سه مدل آیفون تمام صفحه 2018

بین دو سایز 5.8 اینچی و 6.5 اینچی یک آیفون تمام صفحه دیگر با اندازه 6.1 اینچ نیز قرار دارد که اپل به جای اولد، از تکنولوژی ال سی دی برای نمایشگر آن استفاده کرده است و با توجه به این که مدل ابتدایی این خانواده محسوب می‌شود، با قیمتی بین 650 الی 750 دلار به فروش خواهد رسید. نمایشگر این گوشی از وضوح کمتری نسبت به دو مدل دیگر برخوردار است و به تبع آن تراکم پیکسلی کمتری را نیز بر روی آن شاهد خواهیم بود. این احتمال حتی وجود دارد که به خاطر مهار هزینه، اپل به جز نمایشگر دیگر قطعات سخت افزاری این گوشی آیفون تمام صفحه 6.1 اینچی را نیز مدیریت کند تا قیمت آن کمتر از دو مدل 5.8 اینچی و 6.5 اینچی باشد. بدیهی است که متریال مورد استفاده برای طراحی بدنه آن نیز ارزان‌تر خواهد بود.

هرچند مینگ چی کو همیشه به عنوان یک منبع کاملا قابل اعتماد شناخته می‌شود، اما ما نمی‌توانیم هیچ یک از اطلاعات فوق را پیش از معرفی رسمی آن‌ها توسط اپل تایید کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خدا کنه مشکلات اپل که الان داره حل بشه تا من برم یه سامسونگ s9 پلاس بگیرم دیگه?????