بازی های پولی اندروید

این بازی های پولی اندروید را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید [فرصت محدود]

به تازگی برخی از بازی های پولی اندروید به صورت رایگان از طریق گوگل پلی در اختیار کاربران قرار گرفته است که در ادامه ضمن آشنایی، می‌توانید آنها را دانلود کنید.

پیش از معرفی، به یاد داشته باشید این بازی‌ها را تنها برای مدتی محدود به صورت رایگان می‌توان دریافت کرد. در نتیجه، پیشنهاد می‌شود همین حالا بازی‌های مورد علاقه خود در این لیست را مشخص کنید.

معرفی و دانلود رایگان هفت مورد از بازی های پولی اندروید

Hitman Sniper

امتیاز: 4.5 از 5

زمان باقی‌مانده: 2 روز / لینک دانلود

Hitman Sniper یکی از بهترین بازی های پولی اندروید است که توسط شرکت Square Enix Montreal توسعه داده شده و کاربران می‌توانند آن را به صورت رایگان دانلود کنند. در این بازی، شما در نقش Agnet 47 مسئولیت ترور برخی از اشخاص قدرتمند را دارید.

شاید بتوان بخش داستانی بسیار قوی را یکی از ناقط قوت Hitman Sniper در نظر گرفت. در مجموع، 10 هدف اصلی برای ترور وجود دارد که معمولا در هر مرحله یکی از آنها را باید بکشید. کاربران در طول مراحل مختلف می‌توانند با دنبال کردن ماموریت‌ها و اهداف بیشتر، امتیاز و پول زیادتری دریافت کرده و از اسلحه‌های قوی‌تر در کنار امکانات بیشتر برای شخصی‌سازی آنها استفاده کنند. در نگاه اول شاید حس یک بازی ساده به شما دست دهد؛ اما با انجام ماموریت‌های پیچیده‌تر، متوجه اعتیادآور بودن این بازی خواهید شد.

Collect or Die

امتیاز: 4.4 از 5

زمان باقی‌مانده: 1 روز / لینک دانلود

اگر بازی‌هایی همچون سوپر ماریو و استیکمن یادآور بسیاری از نوستالژی‌های شما هستند، بهتر است بازی Collect or Die را نیز امتحان کنید. در واقع این بازی را می‌توان یکی از بهترین پلتفرمرهایی در نظر گرفت که تاکنون روی گوشی های موبایل انجام داده‌ایم.

وظیفه شخصیت اصلی در این بازی، فرار از آزمایشگاه با دریافت سکه‌های موجود در هر مرحله است. کاربران با گرفتن هر سکه، یک قدم به خروج نزدیک‌تر می‌شوند. در غیر این صورت، مرگی خونین در انتظار شما خواهد بود!

Collect or Die یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی های پولی اندروید است که انجام آن توسط کودکان پیشنهاد نمی‌شود.

Linia

امتیاز: 4.4 از 5

زمان باقی‌مانده: 5 روز / لینک دانلود

Linia یکی دیگر از بازی های معمایی است که در آن از کاربران خواسته می‌شود با دنبال کردن خطی که شکل‌های رنگی مختلف را به یکدیگر وصل می‌کند، دنباله‌ای از رنگ‌ها را ایجاد کنند.

مکانزیم بازی تا حدی مشابه Fruit Ninja است. با این حال، با پیشرفت در بازی متوجه پیچیدگی‌ها و سختی‌های آن خواهید شد. شکیبایی، دقت و واکنش‌های سریع، از موارد کلیدی در این بازی هستند.

Dungeon Defense

امتیاز: 4.8 از 5

زمان باقی‌مانده: 2 روز / لینک دانلود

اگر از طرفداران سبک‌های RPG و دفاع از قلعه هستید، باید Dungeon Defense را امتحان کنید. این بازی موفق به دریافت امتیاز 4.8 از 5 شده و 21 هزار نفر نیز امتیاز کامل 5 را برای آن در نظر گرفته‌اند. داستان بازی بسیار واضح است؛ شما مسئولیت دفاع از آخرین سیاه‌چاله‌ای را دارید که دشمنان می‌خواهند آن را از بین ببرند.

در این بازی، یک دوست اورک شما را همراهی کرده و به صورت خودکار به دشمنان حمله می‌کند. بعد از هر مرحله، شما علاوه بر کسب تجربه و فراگیری توانایی‌های جدید، غنیمت‌ها را جمع‌آوری کرده و تیم خود را توسعه می‌دهید. این بازی با داشتن بخشی برای یادگیری قابلیت‌های جدید و امکان درست کردن آیتم‌های مختلف، بسیار عمیق‌تر و پیچیده‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید. به علاوه، چندین حالت مختلف در بازی در نظر گرفته شده که انجام آن برای مدتی طولانی را امکان‌پذیر می‌کند.

The Ball Reach

امتیاز: 4.5 از 5

زمان باقی‌مانده: 2 روز  / لینک دانلود

یکی دیگر از بازی های پولی اندروید که دانلود رایگان آن امکان‌پذیر است، The Ball Reach نام دارد. در این بازی شما موظف به حرکت دادن توپی از میان راه‌های باریک، سراشیبی و موانع مختلفی هستید که کار را بسیار سخت می‌کنند.

شاید کنترل توپ در لحظه اول کمی سخت باشد، اما بعد از چند بار افتادن، شرایط بهتر خواهد شد.

Planetarix

امتیاز: 3.9 از 5

زمان باقی‌مانده: 3 روز / لینک دانلود

طی سال‌های اخیر شاهد توسعه بازی‌های معمایی بسیاری بوده‌ایم که در آن هدف اصلی، جفت کردن آیتم‌های یکسان بود. Planetarix نیز عضوی از خانواده بازی‌ها تقویت حافظه است؛ اما چیزی که آن را از سایر عناوین متمایز می‌کند، جزئیاتی‌ست که توسعه‌دهنده از آنها استفاده کرده است.

محیط بازی دوست‌داشتنی بوده و در کنار گیم‌پلی روان، جملات مختلفی از فیلم‌های مشهور همچون جنگ ستارگان نیز در خلال بازی برای کاربران نمایش داده می‌شود. شاید این بازی در حالت کلی مناسب کودکان باشد، اما با قرار دادن درجه سختی روی Hard، عنوانی بسیار چالش برانگیز پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت.

Zombie Raid: Survival

امتیاز: 4.1 از 5

زمان باقی‌مانده: 5 روز / لینک دانلود

Zombie Raid: Survival یکی دیگر از جذاب‌ترین بازی های پولی اندروید است که برای دانلود رایگان آن از گوگل پلی، تنها 5 روز زمان دارید.

در این بازی، کاربران با استفاده از طیف گسترده‌ای از اسلحه‌های مختلف قادر به نابود کردن زامبی‌ها بوده و یا می‌توانند با اعتماد به تبر قدیمی و قدرتمند خود، به جنگ آنها روند. همانند بسیاری از بازی های دیگر، کنترل شخصیت اصلی در Zombie Raid: Survival کمی زمان‌بر خواهد بود.