مشخصات اوليه و تصوير HTC M7 به بيرون درز کرد

می دانید شرکت سامسونگ در تلاش است تا در فصل نخست سال ۲۰۱۳ میلادی اسمارت فون گلکسی S IV را معرفی کند اما از سوی دیگر بر اساس شایعات منتشر شده، شرکت تایوانی HTC نیز بیکار ننشسته و از هم‌اکنون در حال ساخت گوشی هوشمند جدیدی موسوم به M7 است که گفته می‌شود قرار است به رقابت با گلکسی S IV بپردازد. پیش از این به شما خبر از جانشینی برای One X داده بودیم که فعلاً با اسم رمز M7 شناخته می شود.

این تصویر با مشخصات سخت‌افزاری که ماه گذشته به بیرون درز کرده بود، همخوانی دارد اما مسئله جالب توجه در عکس این است که شما در هیچ کجای گوشی علامت اچ‌تی‌سی را نمی بینید؛ پس می توان نتیجه گرفت که طراحی M7 هنوز نهایی نشده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اچ‌تی‌سی در طراحی این تلفن حفره‌های مربوط به اسپیکر و میکروفن را یکسان و بیشتر از حد معمول تلفن‌های امروزی در نظر گرفته که بر جذابیت ظاهری این تلفن افزوده است. هم چنین علاوه بر دو قسمت مشبک در بالا و پایین که قاعدتاً جای بلندگوی گوشی و میکروفون برای مکالمه هستند، دوربین جلو و سنسورهای نور و مجاورت را نیز در جلوی این گوشی می بینیم.

بر اساس شایعاتی که تا کنون منتشر شده است، پرچم دار آینده اچ‌تی‌سی مجهز به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی Full HD، پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۷ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

این ها کل اطلاعاتی بود که درباره پرچم دار جدید اچ‌تی‌سی به بیرون درز کرده است و برای رونمایی از این گوشی بایستی تا کنگره جهانی موبایل MWC 2013 که ۷ اسفند در بارسلونا آغاز به کار می کند، صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*