موتو مود پولاروید

موتو مود پولاروید گوشی شما را به یک پرینتر تبدیل می‌کند

موتو مود پولاروید گوشی های موتورولا را به یک پرینتر تبدیل می‌کند. این پرینتر قادر است تصاویر مورد علاقه داخل گوشی، اکانت اینستاگرام و فیس بوک شما را در ابعاد 2 در 3 اینچ چاپ کند.

اگر به دنبال یک ایده‌ی جذاب و ناب در بین موتو مودهای کمپانی موتورولا می‌گردید، این یکی از بهترین‌های آن است. موتو مود پولاروید در واقع یک چاپگر فوری عکس است که به پشت گوشی شما متصل خواهد شد. اگر من اشتباه نکنم، این نخستین باری است که یک گوشی هوشمند عملکردی شبیه به یک اینستامیک برند پولاروید را بدون آن که عملا چنین محصول جداگانه‌ای وجود داشته باشد، ارائه می‌کند.

درست نظیر پرینتر Polaroid Zip،‌ موتو مود پولاروید تصاویر بسیار کوچکی را چاپ می‌کند. تصاویر شما توسط بلوتوث (درست همانند پرینتر زیپ) از گوشی به پرینتر ارسال می‌شوند؛ این موتو مود درست همانند دیگر موتو مودهای کمپانی موتورولا از طریق پین‌های اتصال به پشت گوشی متصل می‌شوند. نکته جالب اینجاست که پرینت توسط تکنولوژی ZINK‌ انجام می‌شود، بنابراین نیازی به جابجایی هرگونه جوهر در آن وجود ندارد.

هر تصویر از دیوایس شما در ابعاد 2 در 3 اینچ و به صورت تمام رنگی چاپ خواهد شد که خوشبختانه جنس کاغذ آن نیز مقاوم در برابر سوختن است. البته شما می‌توانید تصاویرتان را بر روی هر سطح دیگری که قابل پشتیبانی توسط این پرینتر باشد، چاپ کنید. موتو مود پولاروید همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تصاویر مورد علاقه‌شان را از فیس بوک، اینستاگرام و گوگل Photos چاپ کنند. هر پرینتی که با اپلیکیشن مخصوص این موتو مود انجام می‌شود، امکانات اضافی‌تری نظیر فیلتر گذاری، قاب گذاری و نوشتن بر روی تصاویر را در اختیار شما قرار خواهد داد. عملکرد این اپلیکیشن ایده آل است و می‌تواند امکانات مناسبی را برای چاپ لذت‌بخش تصاویر شما به ارمغان بیاورد.

قیمت موتو مود پولاروید

از همین هفته‌ی پیش رو، این موتو مود با قیمت 200 دلار در ایالات متحده به فروش خواهد رسید و قطعا طی ماه‌های پیش رو وارد سایر بازارهای جهانی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*