سیستم عامل وان پلاس 3 تی و وان پلاس 3 به نسخه جدید اوپن بتا آپدیت می‌شود

سیستم عامل وان پلاس 3 تی و وان پلاس 3 به نسخه جدید اوپن بتا آپدیت می‌شود

سیستم عامل وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) و وان پلاس 3 (OnePlus 3) به زودی به نسخه جدید اوپن بتا (Open Beta) ارتقا یافته و تغییرات زیادی را تجربه خواهند کرد.

در حالی که همه توجه کاربران و اصحاب رسانه به گوشی تازه معرفی شده وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) است، خبرهای خوب دیگری نیز حول و حوش محصولات سال گذشته این کمپانی چینی به گوش می‌رسد. سیستم عامل وان پلاس 3 تی و وان پلاس 3 به زودی جدیدترین نسخه برنامه بتای رابط کاربری را دریافت می‌کنند که علاوه بر تغییرات زیادی که در نرم افزار این اسمارت فون ها ایجاد خواهد کرد، بهبودهایی نیز به همراه دارد.

کاربران گوشی وان پلاس 3 تی که در برنامه آپدیت بتای وان پلاس ثبت نام کرده بودند، اوپن بتا 18 را دریافت خواهند کرد. این در حالی‌ست که سیستم عامل وان پلاس 3 به نسخه 27 برنامه Open Beta آپدیت خواهد شد. اگرچه این دو عدد تفاوت زیادی با هم دارد، اما تغییرات در آنها یکسان خواهد بود.

مهمترین تغییرات سیستم عامل وان پلاس 3 تی و وان پلاس 3

  • رابط کاربری جدید برای بخش Do Not Disturb (ساده‌تر شدن تنظیمات)
  • بهینه‌سازی مصرف باتری در زمان آماده‌باش گوشی
  • بهبود در عملکرد انتخاب هوشمند متن
  • بهبود کلی در عملکرد گوشی
  • آپدیت اپلیکیشن‌های وان پلاس و GSM (آپدیت گالری وان پلاس و رفع برخی باگ‌ها در برنامه‌های آب و هوا، ضبط صدا و مدیریت فایل)
  • آپدیت بسته امنیتی اندروید (اکتبر 2017)
  • رفع باگ‌ها و دیگر بهینه‌سازی‌ها (شامل آپدیت بومی‌سازی زبان، رفع ایراد اسکرین‌شات در برخی اپلیکیشن‌ها، ارتقای عملکرد بلوتوث، رفع ایراد ژست‌های حرکتی در استفاده از دوربین و بهینه‌سازی حافظه گوشی)

الته به گفته وان پلاس، با آپدیت سیستم عامل وان پلاس 3 تی و 3 به نسخه جدید Open Beta ، دو باگ را در رابط کاربری مشاهده خواهید کرد که هنوز مرتفع نشده‌اند. این باگ‌ها باعث ایجاد صفحه‌ای خالی در برخی منوهای رابط کاربری خواهد شد (شکل زیر را ببینید).

سیستم عامل وان پلاس 3 تی و وان پلاس 3 به نسخه جدید اوپن بتا آپدیت می‌شود

اگر پس از آپدیت وان پلاس 3 تی و یا وان پلاس 3 قصد بازگشت به اوپن پتا نسخه N را داشتید، باید با استفاده از بسته ویژه وان پلاس، گوشی خود را فلش کنید. البته با این کار، بخشی از اطلاعات اسمارت فون شما از بین خواهد رفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فک کن چین سیس غامل بزنه گوشیت بیوفته زمین سیسشم میشکنه