عیب یابی گوشی با گوگل اسیستنت

امکان عیب یابی گوشی با گوگل اسیستنت ؛ جدیدترین کاربرد دستیار مجازی گوگل

دستیار مجازی گوگل، یک هوش مصنوعی همه کاره، قدرتمند و دارای کاربردهای فراوان است. عیب یابی گوشی با گوگل اسیستنت را باید جدیدترین قابلیت بسیار کاربردی دستیار صوتی گوگل بدانیم.

وقتی گوشی هوشمندتان به مشکل برخورد می‌کند چه کاری انجام می‌دهید؟ کاربرانی که دست به گوگل و جستجوی آنلاین خوبی دارند، در ابتدا مشکل را در این موتور جستجو وارد می‌کنند تا مطالب سایر کاربران دارای مشکل مشابه را پیدا کنند. سپس در این صفحات به دنبال راهکارهای پیشنهاد شده به منظور حل مشکل می‌گردند. در صورت به دست نیامدن اطلاعات کافی، قدم بعدی مراجعه حضوری به یک فرد متخصص و سوال از او است.

عیب یابی گوشی با گوگل اسیستنت جدیدترین راهکار پیش رو است، به طوری که پیش از سایر راه‌ها باید از آن کمک بگیریم. این قابلیت که به تازگی کشف شده است، نشان می‌دهد دستیار مجازی گوگل قادر به انجام کارهایی ورای نمایش وضعیت هوا، آخرین اخبار، وضعیت ترافیک و یا قرار ملاقات‌های آتی است.

بر اساس اسکرین شات زیر می‌توان دریافت عیب یابی گوشی با گوگل اسیستنت امکان‌پذیر است. این دستیار حداقل می‌تواند به تعداد قابل توجهی از ایرادهای متداول پاسخ داده و راهکارهایی برای حل آن‌ها ارائه کند.

عیب یابی گوشی با گوگل اسیستنت

به عنوان نمونه، وب سایت Android Police گزارش داد گوگل اسیستنت به آن‌ها برای یافتن مشکل باتری گوشی موبایل کمک کرده است. علاوه بر آن، این دستیار وضعیت باتری را کنترل کرده و به دنبال اپلیکیشن‌هایی که ممکن است مشکل را ایجاد کرده باشند می‌گردد. اگر گوگل اسیستنت نتواند منبع ایراد را پیدا کند، به کاربر پیشنهاد می‌کند از طریق تماس تلفنی و یا گفتگوی متنی آنلاین، با بخش پشتیبانی گوگل ارتباط برقرار کند.

عیب یابی گوشی با گوگل اسیستنت

عیب یابی گوشی با گوگل اسیستنت در تمامی دستگاه‌ها امکان‌پذیر نیست

به نظر می‌رسد در حال حاضر، امکان عیب یابی گوشی با گوگل اسیستنت در اختیار تمامی کاربران نیست و فقط به کاربران دو گوشی موبایل گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال محدود می‌شود. وب سایت Android Police اعلام کرد یکی از نویسندگان ساکن آمریکای شرکت که بر روی گوشی پیکسل 2 خود نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان اندروید را نصب کرده، قادر به عیب یابی گوشی با گوگل اسیستنت بوده است، در حالی که فردی دیگر و ساکن انگلیس، با پیکسل 2 مجهز به اندروید 8 اوریو خود نتوانسته این کار را انجام بدهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشیم هنگ میکنه وعملیات گیج کننده اجرامیکنه