مدل 2018 آیفون SE

مدل 2018 آیفون SE را در این ویدیوی مفهومی تماشا کنید

اخیرا ویدیویی مفهومی از مدل 2018 آیفون SE منتشر شده که نسل جدید گوشی مقرون به صرفه اپل را نشان می‌دهد. شایعات از عرضه این گوشی در بهار سال آینده خبر دارند.

بعد از گذشت 18 ماه از عرضه نسل اول آیفون اس ای، حالا “Concept Creator” با انتشار ویدیویی کوتاه، مدل 2018 آیفون SE را به عنوان نسخه کوچک‌تر آیفون ایکس پیش روی کاربران قرار داده است.

بدون در نظر گرفتن امکان رسیدن به این طراحی، ما با تلفن هوشمندی بسیار زیبا و جذاب رو به رو هستیم که حاشیه‌های آن در بخش جلویی به حداقل رسیده و نمایشگری 4 اینچی را در قالب دستگاهی کوچک پیش روی کاربران قرار می‌دهد. همچنین در بخش پشتی باز هم از دوربینی تکی استفاده شده است.

هرچند، به همان اندازه که این طراحی می‌تواند جذاب باشد، هزینه مرتبط با پنل‌های اولد هم افزایش پیدا خواهد کرد که این موضوع با مقرون به صرفه بودن SE در تضاد است. در نتیجه، شاید هیچ‌گاه چنین محصولی روانه بازار نشود.

در رابطه با مشخصات فنی، منابع مختلف می‌گویند از اجزای آیفون 7 در این تلفن هوشمند استفاده می‌شود. قیمت دستگاه نیز حداقل به اندازه نسل اول آن خواهد بود. برخی افراد معتقدند این گوشی با قیمت 450 دلار (2998 یوان) در چین به فروش می‌رسد.

این روزها که بسیاری از گوشی های موبایل با نمایشگرهای 5.5 اینچی و بزرگ‌تر تولید می‌شوند، احتمالا کمتر کسی به دنبال محصولات 4 اینچی باشد. با این حال اپل برنامه‌های خود را دنبال می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

ویدیوی مفهومی مدل 2018 آیفون SE

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام خیلی شیک و باکلاس و در عین حال کار آمد و خاصه….
    ولی کاش قیمتشم مشخص میشد…کسی میدونه قیمتش چنده؟،

  2. تبلیغ خوبی بود، امیدوارم به همین شکل و با قیمت مناسب عرضه بشه، من بی صبرانه منتظر یه پرچمدار کوچیک (اندروید یا ای او اس فرقی نداره) خوش دست و با صفحه نمایش 4 اینچی هستم. خدا رحمتت کنه اسنیو جابز، بعد از تو خیلی چیزا تغییر کرد.

  3. الان ویدوشو دیدم اینم باید بخرم استایل داره