گوشی های جدید جیونی در یک پوستر تبلیغاتی رویت شدند + مشخصات

گوشی های جدید جیونی در پوسترهای تبلیغاتی رویت شدند

تصاویر گوشی های جدید جیونی (Gionee)، از جمله جیونی اف 6 (Gionee F6) و جیونی اف 205 (Gionee F205)، پیش از رونمایی رسمی، در یک پوستر تبلیغاتی دیده شدند.

گوشی های جدید جیونی طراحی بدون حاشیه دارند و قرار است در تاریخ 26 نوامبر (5 آذر) در چین معرفی شوند. اخیرا این شرکت چینی دو پوستر تبلیغاتی در وب‌سایت Weibo منتشر کرده و در آن ضمن اعلام تاریخ رسمی رونمایی، عکس های جیونی F6 و جیونی F205 را به تصویر می‌کشد. این پوسترها همچنین، معرفی جیونی ام 7 پلاس (Gionee M7 Plus)، جیونی استیل 3 (Gionee Steel 3) و جیونی اس 11 اس (Gionee S11s) را در تاریخ گفته‌شده، تایید می‌کنند و خبر از رونمایی گوشی تازه معرفی‌شده‌ی جیونی اس 11 (Gionee S11) می‌دهند.

مشخصات گوشی های جدید جیونی

به جز نام گوشی های جدید جیونی و طراحی تمام‌صفحه آنها (صفحه نمایش کشیده با نسبت 18 به 9 و حاشیه اضافی کم)، جزییات دیگری از قبیل مشخصات فنی این محصولات گفته نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد گوشی جیونی اف 205 به نمایشگری 5 اینچی، چیپست چهارهسته‌ای مدیاتک MT6739 با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی 8 و سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شود و اندروید 7.1.1 نوقا را اجرا کند.

هنوز اطلاعات رسمی از مشخصات جیونی اف 6، استیل 3، اس 11 و اس 11 اس منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*