تبلت لنوو موتو تب

تبلت لنوو موتو تب با یک باتری بزرگ 7 هزار میلی‌آمپر ساعتی از راه رسید

تبلت لنوو موتو تب (Lenovo Moto Tab) با قابلیت‌های متنوع و سخت افزاری قدرتمند رونمایی شد. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات تبلت جدید لنوو می‌پردازیم.

اگرچه این روزها فروش تبلت ها به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده است، اما هنوز هم بسیاری از کاربران برای تماشای ویدیوها یا انجام کارهای مختلف، به گجت هایی با نمایشگر بزرگ احتیاج دارند. لنوو موتو تب با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 10.1 اینچی با وضوح 1200×1920، احتمالا نیاز این دسته از افراد را برطرف خواهد کرد.

کاربران به واسطه دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی می‌توانند لحظات جذاب خود را با کیفیتی مطلوب ثبت کنند. با وجود تراشه اسنپدراگون 625 با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز مشکلی در پردازش اطلاعات وجود نخواهد داشت.

اما شاید بتوان نقطه قوت این تبلت جدید را باتری بزرگ 7 هزار میلی‌آمپر ساعتی آن در نظر گرفت. در این صورت کاربران با یک بار شارژ کامل، برای مدتی طولانی قادر به استفاده از دستگاه خواهند بود. از دیگر ویژگی‌های محصول پیش رو می‌توان به اندروید نوقا، سنسور اثر انگشت، پشتیبانی از شبکه LTE و حالت Kids Mode برای تعیین سطح دسترسی کودکان اشاره کرد.

هم‌اکنون تبلت لنوو موتو تب با قیمت 300 دلار از طریق وب‌سایت AT&T به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*