بنچمارک گوشی جدید بلک بری

بنچمارک گوشی جدید بلک بری اطلاعات جالبی را فاش می‌کند

بنچمارک گوشی جدید بلک بری در اپلیکیشن محبوب “GeekBench” رویت شد. به نظر می‌رسد جایگزین گوشی KEYone با قابلیت‌های بیشتر و سخت افزار بهتر در راه است.

بنچمارک گوشی جدید بلک بری ، دستگاهی با شماره مدل QUALCOMM BBF100-1 را نشان می‌دهد که به اندروید 8.0 اوریو تجهیز شده است. اگرچه این عبارت می‌تواند گمراه‌کننده باشد، اما پیش‌تر بلک بری موشن با شماره مدل BBD-100-X و بلک بری کی وان با شماره مدل BBB100-X در اختیار کاربران قرار گرفته بودند. به علاوه، حرف X در واقع یک عدد است که به منطقه عرضه گوشی بستگی دارد.

با این‌که هنوز نام این تلفن هوشمند تایید نشده، اما دستگاه پیش رو همراه با تراشه اسنپدراگون 660 با پردازنده هشت هسته‌ای و 1.84 گیگاهرتزی و همین‌طور 6 گیگابایت رم، امتیاز بسیار خوبی را ثبت کرده است. پرچمدار قبلی این شرکت با عملکرد بسیار خوب خود، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. به همین جهت، امیدواریم این موفقیت برای جایگزین آن نیز تکرار شود.

بنا بر اطلاعاتی که پیش‌تر منتشر شده بود، گوشی عرضه‌نشده بلک بری همراه با کیبورد QWERTY و صفحه نمایشی با وضوح 1080×1620 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما آیا ممکن است سازندگان از نام “KEYtwo” برای آن استفاده کنند؟

بنچمارک گوشی جدید بلک بری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*