Nokia Lumia Play اسمارت فوني مخصوص بازي با الهام از Xbox

مایکروسافت و نوکیا شرکای بسیار خوبی در دنیای تکنولوژی هستند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. این شرکت فنلاندی مدتی است که از سیستم عامل مایکروسافت برروی اسمارت فون های تولیدی خود استفاده می کند و ممکن است همکاری های این دو شرکت در آینده بیشتر هم شود. اما تاکنون با خود فکر کرده اید که اگر قرار باشد نوکیا اسمارت فونی مخصوص بازی یا Gaming با استفاده از سیستم عامل مایکروسافت و البته تجربه این شرکت در صنعت بازی طراحی و عرضه کند، این محصول چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد.

طراحی زیبا به همراه قدرت سخت افزاری فوق االعاده ویژگی های اصلی این محصول می باشد که ممکن Nokia Lumia PLAY نامیده شود. در پشت این دستگاه گیم پدی وجود دارد که می تواند لذت بازی کردن را چند برابر کند.

{photo}91/10/24/Nokia_Lumia_Play_concept{/photo}

از ویژگی های این طرح که توسط Antônio Lucas Celestino da Silva طراحی شده می توان به ۳ گیگابایت رم، پردازنده ای ۸ هسته ای، صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل با پوششی از Corning ® Gorilla ® Glass، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۷۲۰p و دوربین پشت ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی، سیستم عامل ویندوزفون ۸ مایکروسافت و ابعاد ۱۲۴ در ۵۹ در ۷.۶ میلیمتر اشاره نمود.
یکی از ویژگی های مهم این محصول، قدرت گرفتن آن از Microsoft´s XBOX ® است، چرا که از این اسمارت فون می توان بعنوان یک گیم پد در هنگام بازی ایکس باکس ۳۶۰ استفاده کرد.


منبع : yankodesign

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*