ربات تویوتا THR-3

ربات تویوتا THR-3 ، حرکات انسان را تقلید می‌کند+عکس و ویدیو

ربات تویوتا THR-3 به عنوان نسل سوم از ربات های انسان نمای این شرکت ژاپنی رونمایی شد. THR-3 به واسطه سیستم های هوشمند، قادر به تقلید حرکات انسان است.

این ربات جدید با تقلید حرکات مفاصل و اندام‌های انسان، به شما اجازه می‌دهد تا تمام بخش‌های بدن آن را به واسطه سیستم Master Maneuvering کنترل کنید. سیستم کنترلی و شبیه‌سازی حرکات فیزیکی شامل نمایشگری در بخش بالایی (هدست اچ تی سی وایو)، Data Glove (دستگاهی مخصوص که همانند دستکش پوشیده شده و برای تعامل انسان و رایانه استفاده می‌شود) و ماژول‌های Torque Servo شده و امکان تقلید دقیق حرکات اپراتور را فراهم می‌کند.

اگرچه ربات THR-3 با 5 فوت (152 سانتی‌متر) ارتفاع و 165 پوند (74.8 کیلوگرم) وزن به عنوان یک پلتفرم آزمایشی در حال توسعه است، اما از آن برای ساخت ربات هایی با هدف به‌کارگیری در خانه‌ها، مناطق آسیب‌دیده، مراکز خدمات پزشکی، سایت‌های ساخت و ساز و حتی فضا استفاده خواهد شد.

تویوتا با انتشار ویدیوهایی از ربات جدید خود، توانایی بسیاری بالای آن در حفظ تعادل و برداشتن توپی بدون آسیب زدن به آن را نمایش داده که فوق‌العاده جذاب است. در ادامه می‌توانید با این ربات انسان نما آشنا شوید.

تصاویر ربات تویوتا THR-3

ویدیوهای ربات تویوتا THR-3