رنو مگان 2018

رنو مگان 2018 وارد ایران شد + قیمت سدان جدید فرانسوی

رنو مگان 2018 (Renault Megan 2018) رسما در ایران معرفی شد. این سدان فرانسوی یکشنبه 5 آذر در نمایشگاه شهر آفتاب در معرض دید عموم درخواهد آمد.

نسل پیشین مگان که در دو نسخه‌ی مختلف مونتاژی و وارداتی در ایران به فروش می‌رسید، همین حالا نیز یکی از محبوب‌ترین خودروهای بازار دست دوم محسوب می‌شود. حال شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات رنو فرانسه در ایران درست یک روز مانده به آغاز به کار نمایشگاه خودرو تهران، رسما از نسل جدید رنو مگان 2018 پرده برداری کرد.

رنو مگان 2018

رنو مگان 2018 امروز در شرایطی معرفی شد که از فردا یکشنبه 5 آذرماه راس ساعت 18:00 در نمایشگاه شهر آفتاب در انظار عمومی به نمایش درخواهد آمد و عموم مردم می‌توانند با بازدید از دومین نمایشگاه خودرو تهران، از نزدیک با آن ملاقات کنند.

امکانات و تجهیزات رنو مگان 2018

نسل جدید خودرو سدان مگان از یک پیشرانه 2.0 لیتری با تواند تولید 152 اسب بخار برخوردار است که یک گیربکس اتوماتیک هوشمند از نوع CVT نیز نیروی تولیدی را به چرخ‌های آن می‌رساند. از نظر تجهیزات و امکانات نیز این خودروی فرانسوی بسیار غنی به نظر می‌رسد.

رنو مگان 2018

رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچی، سیستم تهویه مطبوع خودکار 2 حالته، سیستم ورود و استارت بدون کلید، مانیتور لمسی 8.7 اینچی همراه با سیستم صوتی حرفه‌ای Boss‌ و 8 بلندگو، دوربین دید عقب، سقف پانوراما با سانروف دو حالته برقی، کروز کنترل، فرمان و صندلی‌های چرمی، اسپید لیمیتر، حالت رانندگی اقتصادی، چراغ خوش آمدگویی – خداحافظی و همراه تا منزل، نمایشگر کاهش باد لاستیک،‌ چراغ جلوی اتوماتیک برای شب، دی لایت، آینه الکتروکرومیک وسط، سیستم‌های کنترل پایداری در پیچ‌ها ESP، ترمز ضد قفل ABS، ترمز اضطراری BA و همچنین پارک خودکار نیز دیگر امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی این خودروی فرانسوی را تشکیل می‌دهند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده، رنو مگان 2018 در ابتدا با قیمت 98 میلیونی وارد مناطق آزاد کشور خواهد شد و پس از آزاد شدن ثبت سفارش خودرو همراه با تاخیری چند ماهه به صورت رسمی وارد تمامی بازارهای کشورمان خواهد شد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر، گجت نیوز جدیدترین اخبار مربوط به این خودرو را در اختیار علاقه‌مندان محترم قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. 98 ملیون برا مناطق ازاد خیلی زیاده البته اگه کامل ترین مدل رو این قیمت بفروشن خوبه ولی برا مدل پایه خیلی زیاده

  2. من آخر نفهمیدم، چرا به جای موتور 2 لیتری از یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ استفاده نمی کنند؟

    • دلایل مختلفی داره
      ۱-حساسیت موتور توربو نسبت به نوع سوخت بالا هست و امکان خراب شدنش بیشتره
      ۲-اینکه بگیم موتور ۱.۵ لیتر توربو مصرفش از موتور ۲ لیتر تنفس طبیعی کمتره حرف کاملا صحیحی نیست چون موتورهای توربو جاهایی که موتور تحت فشار هست مصرفشون بسیار بالا میره
      اما درکل به دلیل کیفیت پایین بنزین تو کشور ما موتور تنفس طبیعی مطمئن ترین انتخاب هست

    • با موتور 1200 توربو وارد ایران میشه