بهترین لپ تاپ های دل

بهترین لپ تاپ های دل ، کروم بوک ها و تبلت های این شرکت را بشناسید + ویدیو

در ادامه بهترین لپ تاپ های دل ، کروم بوک ها و تبلت های این شرکت که عموما در بررسی‌ها امتیاز بالایی دریافت کرده و مورد ستایش کارشناسان هستند را معرفی می‌کنیم.

ارزش خرید بالا هنگام فروش برای خرید دستگاهی جدید، پیدا کردن مشکلات عمومی در اینترنت و خدمات پس از فروش بهتر، از جمله دلایلی هستند که کاربران هنگام خرید لپ تاپ ها باید به برند آن توجه داشته باشند.

تنوع بسیار بالای محصولات دل سبب شده تا مصرف‌کنندگان آسان‌تر بتوانند دستگاه مناسب خود را پیدا کنند. با این وجود، در ادامه برخی از بهترین محصولات این کمپانی آمریکایی برای کاربران مختلف را معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین لپ تاپ های دل

ایکس پی اس 13 – Dell XPS 13

اولین پیشنهاد ما برای خرید، XPS 13 است؛ محصولی که عنوان بهترین لپ تاپ ویندوزی طی سه سال گذشته را یدک می‌کشد. جدیدترین نسخه این لپ تاپ به نسل هشتم پردازنده‌های سری Core شرکت اینتل تجهیز شده که 50 درصد قوی‌تر از نسل قبلی است.

نمایشگر کم‌حاشیه محصول پیش رو سبب شده تا اندازه آن با نمایشگری 13 اینچی، با بسیاری از لپ تاپ های 11 اینچی مرسوم برابر باشد. سازندگان از بهترین سخت افزار موجود برای XPS 13 استفاده کرده و آن را همراه با Windows 10 Signature Edition در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به این موارد، باتری بسیار قدرتمند با طول عمر 15 ساعت در تست‌های متعدد را نیز اضافه کنید تا با محصولی تمام‌عیار رو به رو باشیم.

هرچند، ایکس پی اس 13 ارزان نبوده و کاربران برای خرید آن باید پول زیادی پرداخت کنند. به همین جهت، خرید نسخه‌های قدیمی‌تر این دستگاه با پردازنده‌های نسل هفتم یا ششم اینتل و قیمتی کمتر از هزار دلار نیز پیشنهاد می‌شود.

ایکس پی اس 15 – Dell XPS 15

ایکس پی اس 15 را می‌توان از جمله بهترین لپ تاپ های دل با نمایشگر بزرگ و باکیفیت معرفی کرد. در واقع، این لپ تاپ مناسب افرادی است که به دنبال محصولی با نمایشگر بزرگ و امکان حمل آسان آن هستند. حتی با نمایشگر 15 اینچی، مهندسان باز هم دستگاهی سبک و باریک را طراحی کرده‌اند. به علاوه، از سخت افزاری قدرتمند و به‌روز نیز در XPS 15 استفاده شده است.

به لطف وجود 16 گیگابایت رم و نمایشگر IPS با وضوح 4K، معرفی XPS 15 به عنوان بهترین لپ تاپ برای ویرایش ویدیوها و تصاویر توسط Wirecutter، چندان هم عجیب نخواهد بود. ولی این تمام داستان نبوده و اگر شما از کاربران اتوکد یا دیگر نرم افزارهای مدل‌سازی سه‌بعدی هستید، لپ تاپ دل، شما را راضی خواهد کرد.

عملکرد باتری ایکس پی اس 15 نیز بهتر از محصولات هم‌رده خود بوده و با یک بار شارژ، تا 8 ساعت از آن می‌توان استفاده کرد. احتمالا کاربران به یک خنک‌کننده جداگانه هم نیاز خواهند داشت تا گرمای تولیدشده به بهترین شکل ممکن دفع شود.

اینسپایرون 15 7000 گیمینگ – Dell Inspiron 15 7000 Gaming

اگرچه Alienware به عنوان زیر مجموعه شرکت دل، محصولات مخصوص بازی قدرتمند و فوق‌العاده‌ای را به فروش می‌رساند، اما اینسپایرون 15 7000 گیمینگ را می‌توان بهترین لپ تاپ اقتصادی و مخصوص بازی دل با قیمتی مناسب معرفی کرد.

این لپ تاپ قدرتمند با بهره‌گیری از پردازنده Core i7 اینتل، به 16 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت هارد جامد و کارت گرافیک GTX 1060 شرکت انویدیا با حجم حافظه 6 گیگابایت تجهیز شده تا بتوان عناوین روز را بدون هیچ مشکلی اجرا کرد. به علاوه، GTX 1060، پردازش محتوای واقعیت مجازی را نیز امکان‌پذیر می‌کند.

تنها نقطه ضعف این لپ تاپ، نمایشگر آن است؛ جایی که سازندگان به جای IPS، از پنل TN که برای نرخ فریم سریع‌تر مناسب بوده و دقت و زاویه دید آن پایین‌تر از محصولات مشابه است، استفاده کرده‌اند.

کروم بوک 11 کانورتیبل 3189 – Chromebook 11 Convertible 3189

Convertible 3189، یکی از بهترین کروم بوک های بازار است که به صفحه نمایشی با وضوح 768×1366 تجهیز شده و اپلیکیشن های اندرویدی را اجرا می‌کند.

مهندسان با توسعه این محصول 584 دلاری، به یکی از شکایت‌های اصلی کاربران یعنی ظرفیت پایین حافظه داخلی رسیدگی کرده‌ و به لطف یک هارد جامد 64 گیگابایتی، کاربران قادر به ذخیره‌سازی بسیاری از اطلاعات خواهند بود. در این حالت، طول عمر باتری نیز به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

هرچند کاربران با خرید Convertible 3189، نباید انتظار پردازش‌های سنگین را داشته باشند.

اینسپایرون 11 3000 دو در یک – Dell Inspiron 11 3000 2-in-1

کمپانی دل، نسخه ویندوزی کروم بوک 11 را نیز توسعه داده که علاوه بر سیستم عامل، چندین تفاوت دیگر هم میان آنها وجود دارد.

اینسپایرون 11 3000 دو در یک به عنوان یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های دل ، به پردازنده‌ای جدیدتر و بهتر در قالب اینتل پنتیوم N3710 تجهیز شده تا قدرت دستگاه افزایش پیدا کند. همچنین به جای هارد جامد، سازندگان از هارد مکانیکی 500 گیگابایتی استفاده کرده‌اند. ویندوز 10 نیز بدون هیچ محدودیتی در خدمت کاربران خواهد بود.

اما موضوعی که شاید اهمیت بالاتری داشته باشد، طول عمر بسیار خوب باتری است. علی رغم وجود سیستم عامل ویندوز و هارد مکانیکی، کاربران با یک شارژ این لپ تاپ 369 دلاری، برای 10 ساعت یا بیشتر می‌توانند از آن استفاده کنند.

در حقیقت می‌توان اینسپایرون 11 3000 را به عنوان کامپیوتر شخصی دوم با پشتیبانی از قابلیت‌های لمسی ویندوز 10 برای استفاده در سفر انتخاب کرد. با این حال اگر قصد خرید آن به عنوان رایانه اصلی را دارید، گزینه‌های بهتر و بیشتری وجود دارد.

لتیتود 7380 و لتیتود 7280 – Latitude 7280 و Latitude 7380

لیست بهترین لپ تاپ های دل را با محصولات سری لتیتود به پایان می‌رسانیم. لتیتود 7280 و لتیتود 7380 مشابه یکدیگر بوده و تفاوت اصلی آنها در اندازه 12 و 13 اینچی صفحه نمایش است.

همچنین، Latitude 7380 را می‌توان تا زاویه 180 درجه تا کرده و به صورت تخت، از آن روی سطحی صاف یا میز استفاده کرد. شاید این ویژگی چندان مهم نباشد، اما وجود دارد!

موردی دیگری که سبب شده تا ما این محصولات را به عنوان بهترین لپ تاپ های دل و محصولاتی برای استفاده روزمره معرفی کنیم، انجام آزمایش‌های نظامی برای اطمینان از مقاومت آنها است. لتیتود 7380 و لتیتود 7280 در برابر خاک و گرد و غبار مقاوم بوده و حتی از پاشیدگی آب هم در امان می‌ماند. از طرفی، این لپ تاپ ها همراه با تمام پورت‌هایی که به آنها نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌گیرند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به Ethernet و HDMI اشاره کرد.

در نهایت، شما می‌توانید از طول عمر باتری خوب، عملکرد فوق‌العاده و یکی از بهترین تجربه‌های تایپ کردن در محصولات دل، لذت ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*