فاز دوم طرح رجیستری

فاز دوم طرح رجیستری از 14 آذر آغاز می‌شود؛ تمام گوشی های آیفون در لیست ممنوعه!

به گفته وزیر ارتباطات، فاز دوم طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه از 14 آذرماه آغاز می‌شود و تمام گوشی های آیفون در این مرحله در لیست ممنوعه قرار می‌گیرند.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز فاز دوم طرح رجیستری از تاریخ 14 آذر 1396 خبر داد. در این اطلاعیه آمده که با تصمیم کارگروه ساماندهی و مقابله با قاچاق تلفن همراه، فاز دوم طرح ثبت گوشی های تلفن همراه موسوم به رجیستری از تاریخ 14 آذرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

اهداف فاز دوم طرح رجیستری

این مرحله شامل تمام مدل‌های گوشی و تبلت آیفون می‌شود و به تدریج در هفته‌های بعد از آن، گوشی‌ها و تبلت‌های سایر برندها نیز تحت پوشش طرح رجیستری قرار می‌گیرند. همچنین در این اطلاعیه اعلام شده که گوشی های تلفن همراه افرادی که به عنوان مسافر و یا گردشگر وارد کشور می‌شوند و یا رومینگ خارجی دارند به مدت 30 روز در کشور فعال خواهند بود.

فاز دوم طرح رجیستری

در پایان تاکید می‌شود که با اجرای طرح رجیستری، مشکلی برای تمامی گوشی‌ها و تبلت‌هایی که تا قبل از تاریخ اجرای هر مرحله فعال شده‌اند به وجود نخواهد آمد و پس از آن، صرفا گوشی‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور می‌شوند فعال خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خوب اونا نمی خوان شما از خارج بخرین چون سودش تو جیب اونا نمیره بلاخره هر گسی حق ورود این اجناسو نداره فقط بعضی اقایون معتبرن مابقی اصلا حساب نمیشن این واسه ورود غیر قانونی اجناس نیست واسه سود یسری ادمای خاصه اینجوری میگن که شمارو قانع کنن. بدشانسی عزیز بد موقعی خرید کردی !

  2. کسی از خارج بخره باید چه کار کنه