عکس های مدل 2018 گلکسی ای 5

عکس های مدل 2018 گلکسی ای 5 با نمایشگر بدون حاشیه لو رفت

عکس های مدل 2018 گلکسی ای 5 (Samsung Galaxy A5 2018) در قاب محافظ در کنار تصاویری از محافظ صفحه این گوشی، توسط منبعی ناشناس منتشر شد.

طی ماه‌های گذشته، اطلاعات بسیاری منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی های جدید خانواده گلکسی A سامسونگ، با صفحه نمایش بدون حاشیه و سنسور اثر انگشت پشتی تولید خواهند شد. حالا عکس های مدل 2018 گلکسی ای 5 که این گوشی را در قاب محافظ نشان می‌دهند، این موضوع را تایید می‌کنند.

به نظر می‌رسد همانند سال گذشته، گلکسی A5 با ظاهری مشابه گلکسی A7 ساخته می‌شود. سازندگان با حذف کلید هوم، حسگر اثر انگشت را در بخش پشتی و زیر دوربین اصلی قرار داده‌اند تا دسترسی به آن آسان‌تر باشد. به علاوه، این گوشی همراه با پورت یو اس بی نوع C، جک 3.5 میلی‌متری صدا و کلید مخصوص دستیار صوتی بیکسبی روانه بازار خواهد شد.

اگرچه منبع این تصاویر که به نظر می‌رسد توسط یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید لوازم جانبی گوشی های موبایل طراحی شده‌اند، ناشناس است، اما جزئیات آنها تا حد زیادی با اطلاعات قبلی هم‌خوانی دارند.

در همین حال، برخی منابع چینی با انتشار تصاویر مربوط به محفظ صفحه گوشی جدید سامسونگ، از وجود دوربین دوگانه در بخش جلویی خبر می‌دهند که البته نمی‌توان به سادگی به آنها اعتماد کرد. به هر صورت، در ادامه می‌توانید این تصاویر را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سری ۲۰۱۶ از سری۲۰۱۷ بسیار بهتر بود. لرزشگیر اپتیکی OIS عامل بسیار مهم در کیفیت عکسها در سری ۲۰۱۷ حذف شده بود. ولی بقیه چیزها مثل هم بودند. دیزاین ۲۰۱۶ عالی بود.

  2. فک نکنم دیگه گوشی میان رده ای محسوب بشه،چون این به بازار بیاد حداقل قیمتش بالای 2 تومنه!

  3. خیلی شبیه به اس8 شده سری 2017 خانواده a خیلی خوش درخشید امیدوارم این سری هم اینجوری باشه و تو باتری بترکونه…