درخواست پیوستن به لایو استوری

قابلیت جدید اینستاگرام: درخواست پیوستن به لایو استوری دوستان

لایو ویدیو (Live Video) یکی از امکانات محبوب اینستاگرام است. قابلیت جدیدی که به لایو استوری اینستاگرام اضافه شده، امکان درخواست پیوستن به لایو استوری دوستان را فراهم می‌کند.

همانطور که می‌دانید، امکان لایو ویدیو یکی از قابلیت‌های محبوب شبکه اجتماعی اینستاگرام است که به کمک آن، افراد می‌توانند به طور مستقیم و پخش زنده با دنبال کنندگان خود در ارتباط بوده و با نظرات آنان در تعامل باشند. پس از استقبال بی‌نظیر کاربران اینستاگرام از این قابلیت جدید، امکان جدیدی نیز فراهم شد که کاربران به کمک آن بتوانند به صورت دو نفره به پخش زنده ویدیویی بپردازند. در حال حاضر، نزدیک به یک‌سال از معرفی رسمی سرویس لایو ویدیو به عنوان یکی از قابلیت‌های محبوب استوریز (Stories) می‌گذرد و این سرویس همچنان در حال بهبود قابلیت‌ها و امکانات خود برای کاربران و علاقه‌مندان است. تا چندی پیش افراد فقط می‌توانستند در صورت تمایل، دوستان خود را به پخش زنده خود دعوت کنند. ولی به کمک قابلیت جدید اینستاگرام، هم‌اکنون امکان درخواست پیوستن به لایو استوری دیگران نیز فراهم شده است.

نحوه ارسال درخواست پیوستن به لایو استوری دوستان

1- به منظور شرکت در لایو ویدیوی دوستان، تنها کافیست که در حین تماشای لایو ویدیوی آن‌ها دکمه Request را لمس کنید.

2- در صورتی که فرد مقابل درخواست شما را بپذیرد، تنها چند لحظه فرصت خواهید داشت که خودتان را برای ویدیوی زنده آماده کنید. در این حالت، لایو ویدیوی شما و فرد مقابل به طور همزمان و در قالب یک لایو ویدیو دو نفره برای مخاطبان به نمایش در خواهد آمد.

درخواست پیوستن به لایو استوری

نحوه پذیرفتن و یا رد کردن درخواست پیوستن به لایو استوری

اگر شما فردی باشید که لایو استوری را آغاز کرده، در قسمت کامنت‌ها می‌توانید وضعیت و تعداد درخواست‌های پیوستن به لایو ویدیو خود را مشاهده کنید.

1- با انتخاب دکمه View، می‌توانید لیست درخواست‌ها را ببینید.

2- در این لیست، می‌بایست فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس دکمه …Go live with را انتخاب کنید.

3- در صورتی که تمایلی به پیوستن اشخاص دیگر به لایو ویدیوی خود ندارید، تنها کافیست در این مرحله گزینه Cancel را بزنید.

درخواست پیوستن به لایو استوری

اگر ترجیح می‌دهید که خودتان از شخص دیگری برای پیوستن به لایو ویدیو دعوت کنید، تنها کافیست آیکونی که دو صورتک را نشان می‌دهد انتخاب کرده و سپس از لیست موجود، فرد مورد نظرتان را به لایو ویدیوی خود اضافه کنید. لازم به ذکر است که در اینجا، فقط می‌توانید از افرادی دعوت کنید که به طور همزمان در حال تماشای لایو استوری شما هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من رفدم لایو تتلو فوش دادمو اومدم ??