دی اس 7

دی اس 7 (DS 7) توسط آرین موتور تابان در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد

شرکت آرین موتور تابان در نمایشگاه خودرو تهران 96 از خودروی دی اس 7 رونمایی کرد. DS 7 لوکس ترین کراس اوور این برند پریمیوم فرانسوی به شمار می‌رود.

در نخستین روز از دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران که مخصوص خبرنگاران رسانه‌ها بود، شرکت آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمی DS فرانسه از لوکس ترین و بزرگ ترین کراس اوور این برند خودروساز فرانسوی رونمایی کرد. دی اس 7 (DS 7)، نام یک خودروی لوکس و تشریفاتی است که حتی دولت فرانسه از آن به عنوان خودروی تشریفات در مراسم‌های رسمی استفاده می‌کند.

دی اس 7

این شاسی بلند لوکس و زیبا به پیشرانه 1.6 لیتری توربو با قدرت 165 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتن‌متر مجهز شده و گیربکس 6 سرعته آیسین ژاپن، نیروی تولیدی توسط موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. طراحی خودرو نیز همان‌طور که در عکس‌های آن مشخص است دارای ظرافت و جزئیات بسیار بالایی است.

دی اس 7

در حال حاضر موانعی در راه ثبت سفارش خودروهای وارداتی وجود دارد که در صورت برطرف شدن این مشکلات، می‌توانیم شاهد عرضه دی اس 7 در بازار ایران توسط شرکت آرین موتور تابان باشیم. پیش از این آرین موتور تابان، خودروهای دی اس 3، دی اس 6، دی اس 5 و دی اس 5LS را به صورت وارداتی و با قیمت 148 تا 242 میلیون تومان در بازار کشورمان عرضه می‌کرد. قابل ذکر است که این خودروها نیز در غرفه آرین موتور تابان در نمایشگاه خودرو تهران 96 به نمایش گذاشته شده‌اند.

دی اس 7

قیمت احتمالی دی اس 7 در ایران

هنوز قیمت و تاریخ احتمالی عرضه این خودرو مشخص نشده اما با توجه به قیمت جهانی DS7، می‌توان انتظار داشت در صورت ورود این کراس اوور لوکس به بازار ایران شاهد قیمت‌گذاری بیش از 300 میلیون تومانی برای آن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جالبه هر چی ماشینا گرونتر میشن ملتم بدبختر میشن