نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای ال جی وی 30 و وی 30 پلاس منتشر شد

نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای ال جی وی 30 و وی 30 پلاس منتشر شد

نسخه آزمایشی اندروید 8 اوریو برای ال جی وی 30 (LG V30) و ال جی وی 30 پلاس (+LG V30) در حالی منتشر شد که دربردارنده‌ی مهمترین امکانات اندروید 8 است.

آپدیت اندروید 8 اوریو برای ال جی وی 30 و وی 30 پلاس 1.2 گیگابایت حجم دارد و شامل قابلیت‌های مهم این نسخه از سیستم عامل، نظیر حالت تصویر در تصویر، آیکون‌های انطباقی و دیگر موارد است. ارتقای بسته امنیتی اندروید به همراه رفع باگ‌ها و ایجاد بهبودها، از دیگر تغییرات نسخه بتا اندروید 8 برای ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس است.

نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای ال جی وی 30 و وی 30 پلاس منتشر شد

همانطور که می‌دانید، ال جی برنامه بتای اندروید را تنها برای دارندگان محصولات این کمپانی در کره جنوبی در نظر می‌گیرد. اگرچه این خبر ممکن است شما را کمی ناامید کند، اما خوشبختانه به معنی آپدیت ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس در سرتاسر جهان، به نسخه نهایی اندروید 8 در آینده‌ی نزدیک است. به علاوه اینکه، معمولا نسخه آزمایشی اندروید، ثبات نسخه‌ی نهایی را نداشته و با باگ‌ها و ایرادهایی همراه است.

ال جی رسما اعلام کرده که کاربران کره‌جنوبی در ماه دسامبر (10 آذر تا 10 دی)، نسخه نهایی اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد. بنابراین، به نظر می‌رسد کارهای نهایی بر روی این سیستم عامل توسط ال جی انجام شده و به زودی شاهد عرضه‌ی آن در دیگر نقاط جهان خواهیم بود. از سوی دیگر، کاربران ال جی G6 -به دلیل تفاوت نوع پردازنده- باید زمان بیشتری تا ارتقای گوشی خود به اندروید 8 منتظر بمانند. با این وجود، به احتمال زیاد ال جی جی 6 در اولویت دریافت نسخه جدید اندروید قرار داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کی عرضه میشه آخه؟

  2. و همچنان نه این گوشی به بازار ایران عرضه شده و نه حتی تاریخ عرضش هم مشخص نیس???

    • همه گوشیا تا عرضه شدن یکم بعدش توو ایران اومد
      اما اینو نه تاریخ عرضشو گفتن نه گفتن چقد قیمتشه
      هیچی اصلا
      حتی هواوی میت ۱۰ هم تاریخ عرضه و قیمتشم گفتن … گدجت نیوز یه فکری بگیر لطفا