بهترین تبلت ها،‌ کروم بوک ها و لپ تاپ های سامسونگ

بهترین تبلت ها،‌ کروم بوک ها و لپ تاپ های سامسونگ را بشناسید

در این مقاله به معرفی بهترین تبلت ها، کروم بوک ها و لپ تاپ های سامسونگ خواهیم پرداخت. این محصولات با قدرت و قیمت‌های متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند.

امروزه وقتی پا به فروشگاه‌های خرید کامپیوتر می‌گذارید و قصد خرید یک محصول جدید را دارید،‌ گزینه‌های پیش روی شما بیشتر و بهتر از هر زمان دیگری است. شما می‌توانید بین لپ تاپ ها و تبلت ها، ارزان قیمت‌ها و گران قیمت‌ها،‌ ویندوزی، اندرویدی و یا مجهز به سیستم عامل کروم یک گزینه را انتخاب کنید. البته در اینجا گزینه‌های بیشتری نیز وجود دارد.

سامسونگ نیز به نوبه خود در هر یک از این بازارها قدم گذاشته است،‌ اما به راستی کدام یک از محصولات آن‌ها گزینه‌ی مناسب‌تری برای خرید هستند؟ ما با مطالعه بر روی آزمایش‌ها، بررسی‌ها و بازخوردهای کاربران نسبت به این محصولات، بهترین تبلت ها، کروم بوک ها و لپ تاپ های سامسونگ را شناسایی کرده‌ایم و در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های سامسونگ

لپ تاپ های سامسونگ در رده ابتدایی (سری 5)، میان رده (سری 7) و بالارده (سری 9) قرار دارند و یک لپ تاپ گیمینگ جذاب با نام اودیسه (Samsung Odyssey) نیز آن‌ها روانه‌ی بازار کرده‌اند.

بهترین لپ تاپ بالارده

نوت بوک 9 پرو

بهترین تبلت ها،‌ کروم بوک ها و لپ تاپ های سامسونگ

سامسونگ نوت بوک 9 پرو قدرتمندترین لپ تاپ غول کره‌ای است. این لپ تاپ ویندوزی از یک پردازنده نسل هفتمی Core i7 اینتل (با سرعت کلاک 2.7 گیگاهرتزی)،‌ یک رم حجیم 16 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD، یک نمایشگر لمسی 15 اینچی با وضوح 1080p در بدنه‌ای با ضخامت بسیار کم 0.77 اینچ بهره می‌برد.

  • کیفیت ساخت بالا
  • پردازنده Core i7 سریع
  • حجم بالای رم
  • حاشیه‌های کم نمایشگر
  • یک قلم S Pen داخل جعبه لپ تاپ

نمایشگر این لپ تاپ از استاندارد HDR پشتیبانی می‌کند، حاشیه‌های تصویر آن کم است و می‌توانید آن را به صورت 360 درجه‌ای خم کنید تا از لپ تاپتان به عنوان یک تبلت نیز استفاده کنید. قابلیت‌های ارتباطی آن نیز شامل یک درگاه USB نوع C، دو درگاه USB 3.0، یک درگاه HDMI و یک اسلات برای کارت‌های میکرو اس دی خواهد بود. همچنین با تست‌هایی که بر روی لپ تاپ سامسونگ نوت بوک 9 پرو انجام گرفته است، عمر باتری آن به طور میانگین بین 6 الی 8 ساعت خواهد بود.

با توجه به یدک کشیدن نام Pro این لپ تاپ، به یک قلم هوشمند S Pen‌ نیز مجهز شده است. این قلم هوشمند که همراه با گوشی های سری گلکسی نوت سامسونگ شناخته می‌شود، طیف گسترده‌تری از قابلیت‌ها را بدون آن که نیازی به اتصال لوازم جانبی اضافه‌تر باشد در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اگر چه این قلم بیشتر برای یادداشت برداری و ناوبری‌های اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما به خودی خود یک ابزار خلاقانه است. با این قلم شما می‌توانید در اپلیکیشن هایی نظیر فتوشاپ و Illustrator ابتکار عمل را به دست گرفته و به صورت مستقیم بر روی تصاویر خود تغییراتی انجام دهید. همچنین برخلاف قلم های Windows Ink، قلم سامسونگ در داخل قاب لپ تاپ نوت بوک 9 پرو جای می‌گیرد. این قلم هیچگاه نیازی به شارژ یا جفت سازی ندارد و شما همیشه می‌توانید آن را به همراه داشته باشید.

البته نوت بوک 9 دارای نسخه‌های ارزان قیمت‌تری شامل یک مدل 13 اینچی و مجهز به پردازنده‌های Core i7 نیز هست.

بهترین لپ تاپ هیبریدی

نوت بوک 7 اسپین

بهترین تبلت ها،‌ کروم بوک ها و لپ تاپ های سامسونگ

اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ مقرون به صرفه‌تر هستید، نوت بوک 7 اسپین بهترین لپ تاپ میان رده ارائه شده توسط سامسونگ است. این محصول نیز از طراحی لمسی جذابی نظیر مدل بالارده لپ تاپ سامسونگ برخوردار است، اما قیمت آن همراه با مشخصات فنی‌اش به مراتب پایین‌تر است.

  • مشخصات عالی میان رده
  • آخرین نسل پردازنده Core i5
  • حاظه رم و هارد دیسک قابل ارتقا
  • درگاه‌های ورودی متعدد
  • شارژ سریع

نمایشگر 13.3 اینچی لمسی 1080p این لپ تاپ از ویدیوهای HDR نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، آن یک لپ تاپ هیبریدی است، بدان معنا که می‌توانید نمایشگر را به سمت پشت خم کرده و در صورت نیاز از آن به عنوان یک تبلت استفاده کنید. همچنین در اینجا درگاه‌های ارتباطی خوبی نیز وجود دارد که شامل یک درگاه USB ‌نوع C (که از خروجی 4K برای یک آداپتور اضافی)، یک درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0، یک درگاه HDMI و یک درگاه میکرو اس دی می‌شود.

البته این لپ تاپ محدودیت‌هایی نیز دارد که برای مهار هزینه‌ها بر روی آن اعمال شده است. به طور مثال می‌توان به یک پردازشگر گرافیکی داخلی Intel HD Graphics 620 اشاره کرد که به هیچ عنوان ویژه نبوده و گزینه خوبی برای گیمینگ نیست. اما عمر باتری این محصول در آزمایش‌هایی که انجام داده‌ایم 9 ساعت و نیم بوده است. جالب اینجاست که شما می‌توانید خیلی سریع باتری آن را شارژ کنید.

اسپین 7 همچنین در یک نسخه 15 اینچی نیز عرضه می‌شود. اگر به دنبال جایگزینی یک لپ تاپ با دسکتاپتان هستید،‌ این مدل گزینه‌ی مناسب‌تری برای شما است.

بهترین کروم بوک های سامسونگ

کروم بوک ها به جهت ساده بودن و مقرون به صرفه بودن، از جذابیت گسترده‌ای نزد مردم برخوردارند. سامسونگ نیز بخشی از این بازار را تشکیل می‌دهد و ارائه کننده گزینه‌های عالی در برابر خواسته‌های کاربران است. این دیوایس شامل طیف وسیعی از ویژگی‌های جالب توجه نظیر صفحه کلید مقاوم در برابر آب و قابلیت اجرای اپلیکیشن های اندرویدی است.

 

بهترین کروم بوک مقرون به صرفه

کروم بوک 3

بهترین تبلت ها،‌ کروم بوک ها و لپ تاپ های سامسونگ

کروم بوک 3 جزو اولین گزینه‌هایی است که علاقه‌مندان به این محصولات به یاد‌ان می‌افتند. این محصول ارزان است و در عین حال می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای ورود شما به دنیای پهناور سیستم عامل کروم باشد. اگر یک کودک دارید که نیازمند یک کامپیوتر برای مدرسه‌ی خود است، یا آنکه قصد خرید یک کامپیوتر ارزان قیمت را دارید که با آن‌ها امور پیش پا افتاده‌ای نظیر چک کردن ایمیل و یا اجرای بازی‌های اندرویدی را انجام دهید، کروم بوک 3 در خدمت شماست.

  • بسیار ارزان است
  • مقدار مناسب رم
  • صفحه نمایش خوب
  • کیبورد مقاوم در برابر آب
  • عمر باتری عالی

کروم بوک 3 در کانفیگ‌های مختلفی عرضه می‌شود و به طبع برای خریداری یک مدل مجهز به رم 4 گیگابایتی آن باید چند دلار بیشتر هزینه کنید. قیمت این مدل، دو برابر مدل پایه سایر کروم بوک ها است و به همین خاطر باید عملکرد قابل ملاحظه‌ای را ارائه کند. در اینجا یک پردازنده Celeron‌ اینتل نیز به اندازه کافی برای وب‌گردی و تماشای ویدیو مناسب است و یک حافظه 32 گیگابایتی نیز برای ذخیره سازی در اختیار شما قرار دارد.

کروم بوک میان رده سامسونگ از یک نمایشگر 11.6 اینچی با وضوح 1366×768 پیکسلبرخوردار است که می‌تواند رنگ‌هایی زنده و شفافیت مناسبی را ارائه کند. آزمایش‌های ما از عمر باتری 10 ساعته این لپ تاپ خبر می‌دهند. همچنین در اینجا گزینه‌های ارتباطی مختلفی شامل دو درگاه USB، یک درگاه HDMI و یک اسلات کارت‌های میکرو اس دی نیز وجود دارد.

بهترین کروم بوک بالارده

کروم بوک پرو

بهترین تبلت ها،‌ کروم بوک ها و لپ تاپ های سامسونگ

اگر می‌خواهید سیستم عامل کروم را با سرعت بالا و مشخصات بالارده‌ای تجربه کنید، کروم بوک پرو یک گزینه‌ی ایده آل برای شما است. این محصول دارای یک نمایشگر 12.3 اینچی ال سی دی با وضوح 2400×1600‌پیکسل است که حتی شفاف‌تر از لپ تاپ ویندوزی بالارده نوت بوک 9 پرو سامسونگ خواهد بود. نمایشگر این کروم بوک نیز لمسی بوده و قادر به چرخش 360 درجه‌ای برای تبدیل آن به یک تبلت است. همچنین نسبت ابعاد صفحه آن به جای یک شکل مستطیلی، مربعی است.

  • خوش ساخت و باکیفیت
  • وضوح نمایشگر بسیار بالا
  • اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی
  • پردازنده کم مصرف
  • نسبت ابعاد عالی برای استفاده تبلتی

کروم بوک پرو سامسونگ از یک پردازنده Core m3 قدرت می‌گیرد که می‌تواند عملکرد کافی را برای استفاده از قابلیت‌های کلیدی یک دیوایس مجهز به مرورگر گوگل کروم ارائه کند. این پردازنده کم مصرف است و در تست‌های ما، عمر باتری دیوایس چیزی بین 5 تا 7 ساعت بوده است. فراتر از همه این‌ها یک رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 32 گیگابایتی نیز وجود دارد.

از دیگر قابلیت‌های این کروم بوک می‌توان به پشتیبانی از قلم S Pen که در داخل دیوایس جای میگیرد و در همان جا نیز شارژ‌ می‌شود اشاره کرد. یک وب‌کم HD و یک جفت درگاه USB‌ نوع C نیز بر روی این محصول تعبیه شده است.

شما می‌توانید از تمامی اپلیکیشن‌های موجود در پلی استور اندرویدی گوگل بر روی این دیوایس استفاده کنید که بی‌شک قابلیتی جذاب و عالی خواهد بود.

بهترین تبلت های سامسونگ

سامسونگ در حوزه تبلت ها نیز محصولاتی با قیمت‌های مختلف را پوشش می‌دهد. تبلت های اندرویدی سری Tab A شامل دیوایس‌های رده ابتدایی برای کاربرانی با بودجه‌ی کم هستند. با کمی افزایش بودجه شما می‌توانید دیوایس‌های سری Tab S را خریداری کنید که از قابلیت‌های مناسبی برخوردارند. با کمی تفاوت نیز باید تبلت ویندوزی گلکسی بوک را بهترین گزینه‌ی ممکن از سوی سامسونگ بدانیم.

 

بهترین تبلت به طور کلی

گلکسی تب اس 2

بهترین تبلت ها،‌ کروم بوک ها و لپ تاپ های سامسونگ

شما باید به چشم یک رقیب جدی برای آیپدهای اپل به تبلت های سری S سامسونگ نگاه کنید. تب اس 3 جدیدترین مدل پرچمدار این خانواده است که می‌تواند پا به پای آیپد پرو به رقابت بپردازد. این محصول از نمایشگر 12 اینچی برخوردار بوده و شامل یک قلم هوشمند نیز می‌شود. اما باید در نظر داشته باشید که این تبلت بسیار گران قیمت است.

به عنوان جانشین آن، بهترین گزینه نسب پیشینش یعنی گلکسی تب اس 2 است. این دیوایس که می‌تواند با آی پد استاندارد اپل رقابت کند، در دو نسخه‌ی 8 اینچی و 9.7 اینچی به فروش می‌رسد. این دیوایس هنگام خریداری به اندروید 6 مارشمالو مجهز است، اما به‌روزرسانی آن برای اندروید 7 نوقا نیز منتشر شده است. مشخص نیست که آیا آپدیت‌های بعدی اندروید را نیز دریافت خواهد کرد یا خیر!

  • طراحی بالارده و بسیار باریک
  • اسکنر اثر انگشت
  • وضوح نمایشگر بسیار بالا
  • عمر باتری دو رقمی

مدل 8 اینچی این تبلت از یک نمایشگر آمولد با وضوح 2048×1536 پیکسل برخوردار است. این تبلت از یک پردازنده 8 هسته‌ای بسیلار سریع و 3 گیگابایتی رم برخوردار است. در اینجا حافظه داخلی 32 گیگابایتی همراه با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی نیز دیده می‌شود. برای دوربین این تبلت، سامسونگ از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9‌ استاده کرده است. این دوربین می‌تواند در شرایط نوری کم نیز تصاویر شفاف و خوبی را به ثبت برساند. امنیتی گلکسی تب اس 2 توسط یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر تامین می‌شود و عمر باتری آن نیز می‌تواند به بیش از 10 ساعت نیز برسد.

گلکسی تب اس 2 همراه با ویژگی‌های غنی خود که همگی در یک بدنه با ضخامت 0.22 اینچی جای گرفته‌اند، تنها 265 گرم وزن دارد.

بهترین تبلت هیبریدی

گلکسی بوک

بهترین تبلت ها،‌ کروم بوک ها و لپ تاپ های سامسونگ

سامسونگ گلکسی بوک از اندروید برخوردار نیست، در عوض به سیستم عامل ویندوز مجهز شده است. سامسونگ این محصول را در کلاس یک تبلت معرفی کرده است، اما در اصل یک کامپیوتر هیبریدی است که می‌تواند به رقابت با محصولات خانواده سرفیس پرو مایکروسافت بپردازد. این تبلت در نسخه‌های 10.6 اینچی و 12 اینچی به فروش می‌رسد که یک کیبورد جداشدنی را نیز می‌توانید به منظور بهره‌وری بهتر در عملیات تایپ همراه آن خریداری کنید.

  • اجرای کامل ویندوز
  • عرضه همراه با S Pen‌ و کیبورد
  • جمع و جور و قابل حمل
  • اجرای اپلیکیشن‌های دسکتاپی نظیر فتوشاپ

نسخه‌ی 10.6 اینچی گلکسی بوک که از ارزش بالایی برای خرید برخوردار است، حاوی یک نمایشگر ال سی دی (به جای اولد) با وضوح 1920×1280 پیکسل است. این محصول از یک پردازنده نسل هفتمی Core m3‌ اینتل قدرت می‌گیرد و یک رم 4 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت‌های میکرو اس دی را نیز به همراه دارد. با توجه به این مشخصات نمی‌توان از گلکسی بوک انتظار یک دستگاه مخصوص کار قدرتمند را داشت، اما مناسب اجرای اپلیکیشن هایی نظیر فتوشاپ برای اجرای امور روزمره است.

هرچند که گلکسی بوک بیشتر شبیه به یک لپ تاپ کوچک و جمع و جور می‌ماند، اما برخلاف سرفیس پرو مایکروسافت فاقد دوربین پشتی بوده و تنها از یک دوربین سلفی برخوردار است. در آزمایش‌هایمان عمر باتری بین 7 الی 8 ساعته را نیز توسط این دیوایس به ثبت رسانده‌ایم.

این تبلت هیبریدی همچنین شامل یک کیبورد جداشونده و قلم S Pen است که هر دو آن‌ها توسط بدنه اصلی شارژ شده و نیازی به پاور جداگانه ندارند. برای شناساندن آن‌ها نیز نیازمند عملیات پیچیده‌ای نخواهید بود.