خودروهای تحویلی سایپا

در صورت مشاهده ایراد در خودروهای تحویلی سایپا به نمایندگی‌های رسمی اطلاع دهید

گروه خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای از مشتریان خود خواست در صورت مشاهده هر ایرادی در خودروهای تحویلی سایپا ، مراتب را به نمایندگی‌های رسمی اطلاع دهند.

معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، اطلاعیه جدیدی را منتشر کرد و در آن از مشتریان خود خواسته تا در صورت مشاهده هرگونه ایراد یا اشکالی در خودروهای تحویلی سایپا ، مراتب را به اطلاع نمایندگی های رسمی این گروه خودروسازی رسانده و خودروی خود را به صورت سالم تحویل بگیرند. در ادامه، متن کامل این اطلاعیه را مشاهده می‌کنید:

متن اطلاعیه جدید در مورد خودروهای تحویلی سایپا

به اطلاع مشتریان محترم سایپا می‌رساند این گروه خودروسازی در راستای انجام اصول اولیه کسب و کار، خود را متعهد می‌داند که خودروهای تحویلی سایپا را بدون هیچ‌گونه ایراد و مشکلی به دست مشتری برساند. با توجه به وصول برخی از گزارشات از مشتریان محترم، در صورتی که خودروی صفر تحویلی دارای ایراد یا نقص خاصی است، مراتب را به نمایندگی های رسمی سایپا اطلاع داده و خواستار رفع آن شده و از تحویل خودرویی که دارای اشکال است خودداری کنید.

لازم به ذکر است که شبکه نمایندگی های سایپا تمام تلاش خود را در راستای تحویل مناسب و به موقع به مشتری در دستور کار قرار داده است و این مهم را وظیفه خود می‌داند و نمایندگان خود را موظف کرده تا بدیهی‌ترین حق مشتری که دریافت خودرو بدون هیچ‌گونه ایرادی است را مد نظر قرار دهند.

از مشتریان گرامی خواهشمندیم در موعد تحویل خودروی خود، چنان‌چه ایراد یا نقصی در خودرو مشاهده کردند ضمن امتناع از تحویل خودرو، ایرادات وارده را به نمایندگی اطلاع دهند. همچنین شماره 096550 مرکز امور مشتریان نیز پاسخگوی تمامی موارد و درخواست‌های این‌چنینی خواهد بود.

در پایان متذکر می‌شویم که بهترین و موثرترین مسیر برای رفع موارد احتمالی خودروهای تحویلی سایپا ، مبادی و نمایندگی های رسمی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سایپا ماهر در دایورته شکایات

  2. در صورت مشاهده ایراد در محصولات سایپا!!!؟؟؟ محصولات شما در اصل خود ایراده که چهارتا چرخ بهش بستین،مسئول بازاریابی سایپا راستشو بگو چی زدی داداااچ????