اینترنت غیر حجمی

وزارت ارتباطات جلوی تعرفه های گران برای اینترنت غیر حجمی را می‌گیرد

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران، اعلام کرد اگر تعرفه های تعیین شده از سوی شرکت‌های ارائه دهنده برای مدل جدید اینترنت غیر حجمی گران باشند، مردود اعلام می‌شوند.

از چند روز پیش، شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت در حال انتشار جداول تعرفه های جدید اینترنت غیر حجمی خود هستند و قرار است پس از تایید این تعرفه‌ها از سوی وزارت ارتباطات، شاهد اجرایی شدن مدل جدید فروش اینترنت باشیم.

بر همین اساس روز گذشته محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مطالبی را در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام منتشر و بر ارزان بودن تعرفه های جدید اینترنت غیر حجمی تاکید کرد.

بررسی تعرفه های جدید اینترنت غیر حجمی

جهرمی در حساب کاربری توییتر خود نوشت:

اگر جداول منتشر شده باعث گران شدن سرویس‌های ثابت شده باشد، از طرف سازمان تنظیم مقررات مردود شناخته خواهد شد. جداول منتشر شده در حال بررسی است و تا صبح روز یکشنبه موارد مردودی احتمالی اعلام خواهند شد.

وی سپس در صفحه اینستاگرامش نیز نوشت:

یکی از اهداف مدل تعرفه جدید، ایجاد رقابت بین شرکت‌ها به منظور ارائه خدمات مناسب‌تر و با قیمتی رقابتی‌تر به مشترکان نهایی بوده است. اگر تعرفه‌های ارائه شده توسط شرکتی بخواهد هزینه‌های مشترک نهایی را افزایش دهد، موضوع توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیگیری و اصلاح خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مثلا اینترنتو ارزون کردن
    در حالی نمی دونم چرا حجم زودتر تموم میشه
    نخواستیم بابا ارزونی رو بذارید سر جاش بمونه
    شما جیب ما رو نزن ….