خودروهای هاوال

خودروهای هاوال از اسفند امسال توسط گروه بهمن پیش فروش می‌شوند

مدیر بازاریابی گروه بهمن از پیش فروش خودروهای هاوال در آینده نزدیک خبر داد. به گفته کربلایی، در فاز اول، هاوال H2 در اسفند امسال پیش فروش می‌شود.

مریم کربلایی، مدیر بازاریابی گروه بهمن اعلام کرد خودروهای هاوال از اسفند امسال یعنی حدود 3 ماه دیگر پیش فروش می‌شوند. به گفته کربلایی، خودروی کراس اوور هاوال H2 در مرحله اول به بازار عرضه می‌شود و مشتریان در بهار سال آینده، اولین سری از این محصول چینی را تحویل خواهند گرفت.

تحویل به موقع و کوتاه‌مدت خودروهای هاوال

مدیر بازاریابی گروه بهمن بر تحویل به موقع و کوتاه‌مدت خودروهای هاوال تاکید کرد و گفت این شرکت قصد دارد ذهنیت منفی برای محصولات هاوال را در این مورد پاک کند و با مونتاژ دقیق این خودروهای چینی و عرضه به موقع آن‌ها، سطح جدیدی از این محصولات را به بازار ایران معرفی کند.

خودروهای هاوال

خودروهای بنزینی هاوال، جزو محصولات خوش‌نام چینی در بازارهای صادراتی محسوب می‌شوند و هم‌اکنون کراس اوورهای این برند، فروش خوبی را در بازارهای جهانی تجربه می‌کنند. هاوال H6 محصول بعدی این شرکت چینی و گروه بهمن است که طبق اعلام مریم کربلایی، فرایند داخلی‌سازی آن به زودی آغاز می‌شود و زمان فروش و عرضه آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*