آیفون 6.5 اینچی اپل

سال آینده منتظر آیفون 6.5 اینچی اپل با ظاهری شبیه به آیفون X باشید

اپل سال آینده یک آیفون 6.5 اینچی را همراه با دو مدل دیگر معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود این گوشی از ظاهری شبیه به آیفون X‌ همراه با یک تکه جداشده بالایی از نمایشگر برخوردار است.

اگر توقع دارید سال آینده اپل یک مدل آیفون ایکس فاقد تکه‌ی بدون استفاده‌ی معروف بالای نمایشگر خود را عرضه کند، بهتر است منتظر نباشید. به نقل از یک گزارش جدید از سوی شرکت ژاپنی Nomura، هر سه گوشی آیفون سال 2018 دارای این تکه‌ی جداشده از نمایشگر هستند. آنچه که جالب توجه است، مجهز بودن یکی از این سه مدل به یک نمایشگر لبه به لبه LCD به جای یک پنل PLED است که در دو مدل دیگر استفاده خواهد شد. این دیوایس ارائه کننده‌ی Face ID اپل است و به عنوان یک گوشی میان رده رو به بالا با قیمتی بین 650 الی 900 دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی صاحب یک لنز دوربین پشتی است و فاقد تکنولوژی فورس تاچ است.

آیفون 6.5 اینچی اپل مشابه آیفون ایکس است

با این حال دو مدل آیفون دیگر سال 2018 از نمایشگر اولد برخوردارند. یکی از آن‌ها مجهز به نمایشگر 5.8 اینچی است که می‌تواند نسل جدید آیفون ایکس است. دومین مدل یک آیفون 6.5 اینچی است که از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد. این گزارش جدید که روز گذشته منتشر شده است، ادعا می‌کند آیفون ها تا سال 2018 فاقد یک سنسور دوربین 3 بعدی پشتی است. یک دوربین پشتی با قابلیت‌هایی شبیه به دوربین TrueDepth که در دوربین سلفی آیفون ایکس یافت می‌شود به اپل کمک می‌کند تا گوشی آیفون خود را به یک بازیکن بزرگ در عرصه واقعیت افزوده تبدیل کند.

Nomura اشاره کرده است که مدل ارزان قیمت 2018 آیفون توسط شرکت Pegatron یا شاید Wriston به تولید خواهد رسید. همچنین دو مدل گران قیمت آیفون 5.8 اینچی و آیفون 6.5 اینچی اپل توسط شرکت Foxconn تولید خواهد شد که در حال حاضر تنها سازنده مدل‌ آیفون ایکس اپل است. کمپانی Nomura به لطف ناظران زنجیره تامین این اطلاعات را به دست آورده و در اختیار مشترکان خود قرار داده است، اما هنوز این شرکت اشاره‌ای به تغییرات احتمالی مدل های جدیدتر آیفون نکرده است و تنها عنوان کرده که اطلاعات تکمیلی می‌تواند تا سه ماهه اول یا دوم سال آینده به دست آید.

لطفا در نظر داشته باشید تمامی تغییرات مشخصات احتمالی و دینامیک زنجیره‌های تامین برای آیفون های جدید که در این گزارش نام آن‌ها ذکر شده است، از سوی زنجیره تامین کننده ما به دست آمده است و تغییرات در مشخصات آن تا اواخر ماه دسامبر یا اوایل ماه فوریه سال 2018 به تایید نهایی خواهند رسید – گزارشی از Nomura Securities

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه