رنج روور اس وی اتوبیوگرافی

رنج روور اس وی اتوبیوگرافی 2018؛ شاسی بلند لوکس و پرچمدار لندروور در لس آنجلس رونمایی شد

نسل جدید رنج روور اس وی اتوبیوگرافی (Range Rover SVAutobiography) به عنوان شاسی بلند لوکس و پرچمدار برند لندروور در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 رونمایی شد.

سرانجام شرکت خودروسازی بریتانیایی لندروور در جریان نمایشگاه خودرو لس آنجلس از نسخه فیس لیفت و به‌روز شده شاسی بلند مجلل و پرچمدار رنج روور SV اتوبیوگرافی رونمایی کرد. این SUV لوکس و غول‌پیکر پاسخی کوبنده از شرکت لندروور به شاسی بلندهای فوق لوکس بنتلی، رولزرویس و لامبورگینی محسوب می‌شود. در نمای بیرونی خودرو، تغییرات ظاهری اندکی ایجاد شده اما تغییرات بزرگ‌تر را می‌توان در کابین خودرو مشاهده کرد؛ جایی که این خودروساز انگلیسی تمام تمرکز خود را بر روی راحتی و آسایش هرچه بیشتر سرنشینان به خصوص سرنشینان عقب گذاشته شده است.

رنج روور اس وی اتوبیوگرافی

رنج روور اس وی اتوبیوگرافی با فاصله محوری کشیده‌ای که دارد، فضای پای بیش از 1.2 متر را برای سرنشینان عقب به وجود آورده است. اولین چیزی که در کابین این شاسی بلند زیبا جلب توجه می‌کند، صندلی‌های فوق‌العاده راحت ردیف عقب آن است. این صندلی‌ها به سبک صندلی‌های جت‌های شخصی طراحی شده‌اند و نمای متفاوت و تعریف جدیدی را در خودروهای لوکس و راحت ایجاده کرده‌اند. صندلی‌های SV اتوبیوگرافی جدید از قابلیت تنظیم در 22 جهت مختلف برخوردارند. سرنشینان این خودرو حتی زحمت بستن درها را هم به خود نمی‌دهند و دکمه‌ای در کنسول وسط تعبیه شده که با زدن آن، درها به صورت خودکار بسته می‌شوند.

رنج روور اس وی اتوبیوگرافی

از دیگر ویژگی‌ها و امکانات داخلی این اس یو وی فوق لوکس می‌توان به یک یخچال کوچک در کنسول مرکزی، صفحه نمایش 10 اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی عقب، گرم‌کن زیر پایی صندلی‌های عقب، ماساژور صندلی‌ها و یک ساعت فانتزی Zenith در کنسول مرکزی عقب اشاره کرد. همچنین مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین نسخه سیستم اطلاعات و سرگرمی TouchPro لندروور شامل دو نمایشگر 10 اینچی لمسی برای سرنشینان عقب ارائه می‌شود که امکان انتقال اطلاعات از یک نمایشگر به نمایشگر دیگر در آن‌ها وجود دارد.

رنج روور اس وی اتوبیوگرافی

رنج روور اس وی اتوبیوگرافی به پیشرانه ارتقایافته و به‌روز شده 5 لیتری V8 سوپرشارژ با قدرت 560 اسب بخار مجهز شده است. این میزان نیرو توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. نسل جدید SV اتوبیوگرافی، خودروی بسیار سنگینی است و بیشتر بر روی راحتی سرنشینان تمرکز دارد تا عملکرد، اما با این حال سازندگان نسبت به این مساله نیز بی توجه نبوده‌اند. این شاسی بلند لوکس می‌تواند در مدت 5.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد که برای چنین خودرویی، رقم بسیار خوبی به شمار می‌رود.

رنج روور اس وی اتوبیوگرافی با قیمت پایه 207 هزار و 900 دلار وارد بازار جهانی می‌شود و 8 هزار و 400 دلار گران‌تر از قبل شده است. این برای اولین بار است که قیمت این شاسی بلند لوکس و گران‌قیمت از مرز 200 هزار دلار می‌گذرد. این خودرو در بهار سال آینده با مدل 2018 روانه بازار ایالات متحده آمریکا خواهد شد.

گالری عکس های رنج روور اس وی اتوبیوگرافی 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ظاهر بیرونش اشغال توش عالیه