باتری آیفون های اولد سال 2018 متفاوت از آیفون ایکس

آیفون های اولد سال 2018 به باتری با شکل L مجهز خواهند شد

به گفته مینگ چی کو، آیفون های اولد سال 2018 اپل به یک باتری با شکل L مجهز خواهد شد. این کار به ثبات قیمت گوشی و در عین حال افزایش ظرفیت باتری می‌انجامد. آیفون ایکس کنونی اپل از دو باتری برخوردار است.

روز دیگری از راه رسید و شایعه جدیدی را در مورد آیفون های اولد سال 2018 اپل می‌شنویم. در جدیدترین این شایعات، گزارشی از سوی شرکت ژاپنی Nomura Securities منتشر شده که آن چه ما در مدل‌های آینده آیفون خواهیم دید را شرح می‌دهند. این گزارش ادعا می‌کند که اپل سه مدل آیفون سال آینده عرضه خواهد کرد که یکی از آن‌ها به نمایشگر LCD‌ دو مدل دیگر به نمایشگرهای OLED مجهز خواهند بود.

مدل ال سی دی این گوشی ها به یک نمایشگر لبه به لبه برخوردار بوده، شبیه به آیفون ایکس است و یک دوربین در قسمت پشتی آن نصب خواهد بود. دو مدل دیگر از آیفون های اولد سال 2018 همچنان از شکل و شمایل مشابه آیفون ایکس برخوردارند و به نمایشگرهای 5.8 اینچی و 6.5 اینچی تجهیز می‌شوند.

باتری آیفون های اولد سال 2018 متفاوت از آیفون ایکس

به نقل از یک گزارش جدید دیگر که امروز توسط مینگ چی کو، تحلیلگر کمپانی KGI Securities منتشر شده است، دو مدل آیفون اولد سال آینده از یک باتری جدید که شکل حرف “L” هستند بهره می‌برند. این کار به منظور استفاده صحیح‌تر از فضای داخل گوشی انجام خواهد گرفت. این تحلیلگر، تامین کننده باتری جدید آیفون های اولد سال 2018 اپل را نیز کمپانی LGC مستقر در کره جنوبی اعلام کرده است. اپل امسال امیدوار بود تا این باتری مدرن را تصاحب کرده و در زیر قاب گوشی های خود استفاده کند، اما عملا آن برای سال 2017 قابل استفاده نبود.

باتری آیفون های اولد سال 2018 متفاوت از آیفون ایکس

باتری آیفون ایکس

قیمت آیفون های اولد سال 2018 با وجود یک باتری بزرگ‌تر افزایش زیادی نخواهد داشت

در حالی که دو باتری داخل آیفون ایکس جمعا ظرفیتی برابر با 2.716 میلی‌آمپر ساعت را به ارمغان میاورند، به نقل از مینگ چی کو آیفون ایکس سال آینده از یک باتری با ظرفیتی بین 2.900 الی 3.000 میلی‌آمپر ساعت بهره‌مند خواهد بود. همچنین گفته می‌شود آیفون 6.5 اینچی از یک باتری بزرگ‌تر 3.300 الی 3.400 میلی‌آمپر ساعتی و مدل ال سی دی آیفون 2018 (که گفته می‌شود از یک نمایشگر 6.1 اینچی برخوردار است) نیز از یک باتری با ظرفیت 2.850 الی 2.950 میلی‌آمپر ساعت برخوردار خواهد بود. این به اپل اجازه می‌دهد تا قیمت محصول خود را ثابت نگه دارد. اپل همچنین برای این مدل ال سی دی از یک قاب فلزی (به جای قاب شیشه‌ای دو آیفون اولد دیگر) استفاده خواهد کرد تا قیمت آن عملا بین 650 الی 950 دلار باشد. گفته می‌شود این آیفون، ارزان‌ترین گوشی سال 2018 اپل خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شکل مهم نیست اپل کارو تمیز انجام میده حالا اصلا شکله خرچنگ قورباغه باشه