آیفون Xc

تصاویر آیفون Xc منتشر شد؛ نسخه ارزان قیمت، رنگارنگ و زیبای آیفون 10 !

به تازگی تصاویر مفهومی گوشی آیفون Xc منتشر شده است. آیفون ایکس سی در واقع نسخه‌ای رنگارنگ از آیفون 10 بوده و در مقایسه با آیفون ایکس قیمت کمتری دارد.

اپل چهار سال پیش، یک گوشی موبایل جدید معرفی کرد که به دیگر آیفون ها شباهتی نداشت. در این گوشی از بدنه‌ای پلاستیکی استفاده شده بود و در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شد. آیفون 5 سی به خاطر رنگ‌های متنوع بدنه و از همه مهمتر داشتن قیمتی پایین‌تر در مقایسه با سایر آیفون‌ها تا آن روز، خیلی زود نزد کاربران به محبوبیت رسید.

به تازگی تصاویری از یک طرح مفهومی اپل منتشر شده است. این گوشی موبایل آیفون Xc نام داشته و ترکیبی از گران قیمت‌ترین و ارزان‌ترین آیفون تا به امروز محسوب می‌شود. این گوشی ویژگی‌های هر دو مدل را دارد! به عنوان نمونه در پشت آن دوربین دوگانه عمودی دیده شده و از طرفی بدنه‌ آن پلاستیکی و رنگارنگ است.

آیفون Xc

هنوز خبری به صورت رسمی درباره امکان ساخت یک آیفون پلاستیکی در سال 2018 شنیده نشده است. از آنجایی که اپل در سال 2017 و همراه با رونمایی آیفون‌های جدید به سمت طراحی بدنه با استفاده از شیشه و فلز کوچ کرد، قبول چنین طرح مفهومی کمی سخت می‌شود. با این حال اشتیاق زیاد کاربران به داشتن یک گوشی شبیه به آیفون 10 با قیمتی ارزان‌تر، ظاهری جذاب‌تر و مخصوصا بدنه‌ای مقاوم‌تر، احتمالا اپل را به ساخت آیفون Xc تشویق خواهد کرد.

پنل پشتی آیفون Xc پلاستیکی بوده و همانند آیفون 5C، در رنگ‌های شاد و مختلفی عرضه می‌شود. اما پنل جلویی دقیقا شبیه به آیفون ایکس است، به همین دلیل نمایشگر آن بدون حاشیه بوده حتی در بالاترین قسمت آن، بریدگی بحث‌برانگیز (محل قرارگیر سنسورها) آیفون 10 دیده می‌شود.

مقاومت آیفون Xc در برابر ضربه به مراتب از آیفون ایکس بیشتر است

یکی از مزایای این طراحی، خاطر جمع شدن کاربران از سلامت گوشی است. یکی از نگرانی‌های کاربران آیفون 10، صیانت از پنل پشتی آن است، چرا که تا امروز تجربه نشان داده این بخش استعداد بالایی در برداشتن خط و خش دارد و کوچکترین ضربه ممکن است به ترک خوردن و یا حتی شکستن کامل آن منجر شود.

پنل شیشه ای شکسته آیفون 10

اما چنین اتفاقی هرگز برای یک پنل پلاستیکی رخ نخواهد داد. از آنجایی که آیفون جدید شدیدا شکننده بوده و هزینه تعمیر آن بسیار بالا است، کاربران استرس زیادی را بعد از پرداخت هزار دلار برای خرید این گوشی تحمل می‌کنند. در صورت شکسته شدن پنل پشتی باید 550 دلار برای تعمیر پرداخت کنید!

آیفون Xc

از طرفی دیگر، عدم نیاز به استفاده از چنین پنلی هزینه ساخت گوشی را کاهش می‌دهد. با خرید آیفون Xc ، به خاطر زیبایی فوق‌العاده قاب‌های آن و مستعد نبودن پنل پلاستیکی برای آسیب‌دیدگی، از خرید قاب‌های محافظ گران قیمت آیفون 10 نیز بی‌نیاز خواهید شد که خود مجددا به کاهش هزینه‌ها منجر می‌شود.

گالری تصاویر آیفون Xc

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ببخشید قیمت گوشی xc چنده؟!

  2. سعید نیست چیزی بگه. خدا رو شکر XC از X ارزونتره و نمیتونه ادعا کنه که الان داردش و الا می گفت این بهترین گوشی دنیاست.

  3. یاد اون زمان افتادم که اپلی ها بهش خرده میگرفتن ! اگه صحت داشته باشه عالیه ! جذب رنگ زرد شدم ! اگر بیاد و قیمت مناسبی عرضه بشه ، برای خریدش ممکنه ترقیب بشم ، که البته ، همچنان منتظر se2 با ابعاد کوچکترم

  4. انصافا خیلی زیباس زیباتر از ایفون 10.من خودم علاقه زیادی به ایفون 5 سی داشتم اینم پیشرفته همونه واقعا عالیه اما قیمت فک نکم کمتر از 800 تا باشه

  5. خیلیم زیبا ، خداروشکر که بدنش رو از پلاستیک کرد