مایکت

چرا باید مارکت اندرویدی مایکت را روی گوشی خود داشته باشیم؟

امروزه اپ‌ها تاثیر غیر قابل انکاری در زندگی ما دارند، به طوری که تصور زندگی بدون آن‌ها تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد. ما روزانه زمان زیادی را در حال استفاده از اپ‌های مختلف گوشی‌‌ سپری می‌کنیم. اندروید از پرطرفدارترین سیستم عامل‌های گوشی‌های هوشمند است و کاربران ایرانی برای استفاده از گوگل پلی همیشه با دردسر و مشکل همراه بوده‌اند. در همین راستا مایکت ، یکی از محبوب‌ترین بازارهای اندرویدی ایرانی، ویژگی‌ها و امکانات مختلفی را برای کاربران فراهم کرده است که به نظر می‌رسد حتما به آن نیاز پیدا خواهیم کرد. در ادامه این ویژگی‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

پرداخت با شارژ سیم‌کارت

این روش که «سرویس پرداخت با شارژ سیم‌کارت (DOB: Direct Operator Billing)» نام دارد این امکان را به شما می‌دهد تا هزینه خرید اپ‌ها را از اعتبار سیم‌کارت خود پرداخت کنید.

بزرگ‌ترین مزیت این روش علاوه بر مطمئن بودن آن، راحتی استفاده است. دیگر نیازی نیست اطلاعات زیاد کارت خود را وارد کنید. تنها با تایید شماره موبایل خود خریدتان انجام می‌گیرد.

در حال حاضر مایکت با امکان خرید اپراتوری با اعتبار سیم کارت ایرانسل و رایتل پیشگام در این ویژگی است و طیف گسترده‌ای از کاربران اندروید را پوشش می‌دهد. پس اگر فکر می‌کنید خرید با شارژ سیم‌کارت راحت‌تر است، پیشنهاد می‌کنیم حتما مایکت را نصب کنید.

دسترسی به اپ‌های خارجی

با توجه به محدودیت‌های سرویس‌دهی گوگل پلی در ایران، بسیاری از افراد به راحتی نمی‌توانند اپ‌های خارجی را نصب نمایند.

مایکت تنها مارکت اندرویدی است که برای این نیاز کاربران راه‌حلی در نظر گرفته است. با قابلیت جست‌وجوی پیشرفته مایکت شما می‌توانید هر برنامه خارجی رایگان را در صورت وجود نداشتن در مایکت، مستقیما از گوگل پلی درخواست دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

اگر شما هم در جستجوی اپ‌ها در گوگل پلی مشکل دارید و نمی‌توانید به همه اپ‌ها دسترسی داشته باشید، مایکت را نصب کنید تا علاوه بر اپ‌های مایکت به اپ‌های گوگل پلی هم دسترسی پیدا کنید.

روش بهتر برای کشف اپ‌های جدید

شاید این سوال برای‌تان پیش آمده باشد که آیا روش دیگری غیر از صفحه‌‌ی خانه و بازی مارکت‌ها برای پیدا کردن اپ و بازی جدید وجود دارد یا خیر. یا شاید دوست داشته باشید بدانید دوستان‌تان چه بازی‌هایی می‌کنند. معمولا مارکت‌ها تنها تعداد محدودی از اپ‌ها را به ما نمایش می‌دهند و پیشنهاد آن‌ها برای همه کاربران یکسان است.

اما بهتر نبود همان‌طور که هر کدام‌ از ما در شبکه‌های اجتماعی محتوای مربوط به خودمان را می‌بینیم در مارکت‌ها هم اپ‌های مربوط به خودمان را می‌یافتیم؟

احتمالا مدتی پیش همین سوال برای کارکنان مایکت هم مطرح شده است. امروز مایکت یک شبکه اجتماعی دارد که در آن می‌توانید دوستان خود، کارشناسان حوزه اپ و رسانه‌ها را دنبال کنید و بفهمید که آن‌ها چه بازی‌ها و اپ‌هایی را نصب کرده‌اند.

این شبکه اجتماعی مای نت نام دارد. با ساختن حساب کاربری در مایکت، صاحب یک پروفایل در آن می‌شوید. می‌توانید اطلاعات خودتان را کامل کنید تا دوستان‌تان شما را پیدا کنند.

در این شبکه اجتماعی می‌توانید با دنبال کردن دیگران، با اپ‌هایی که آن‌ها استفاده می‌کنند آشنا شوید. شما همچنین می‌توانید از نقد و بررسی‌های دیگر کاربران و لیست اپ‌های آن‌ها استفاده کنید. به عبارت دیگر هر کاربر خود یک کارشناس محتواست و مارکت شخصی خود را دارد.

شما هم می‌توانید با نصب مایکت و سپس ساختن حساب کاربری در آن، مارکت شخصی‌تان را بسازید و اپ‌های جدید را بر اساس شبکه دوستان خود پیدا کنید.

به‌روزرسانی اپ‌های خارجی

به دلیل تنوع گوشی های اندروید از نظر برند، پردازنده، اندازه صفحه نمایش و تنوع نسخه‌های اندرویدی به کار گرفته شده، اپ‌ها نسخه‌های مختلفی را در هر به‌روزرسانی عرضه می‌کنند. به احتمال زیاد شما هم در استفاده از بعضی از اپ‌های خود به پیغام به‌روزرسانی خدمات گوگل پلی (Google Play Services) برخورد کرده‌اید. اکثر مارکت های ایرانی امکان به‌روزرسانی این اپ را غیرفعال کرده‌اند. تا به حال به دلیل آن فکر کرده‌اید؟

دلیل این موضوع تعدد نسخه‌های برنامه گوگل پلی سرویس است. همه مارکت‌ها نمی‌توانند به درستی نسخه مناسب گوشی شما را ارائه نمایند. از همین رو بسیاری از کارشناسان توصیه می‌کنند اپ‌های خارجی خود را از گوگل پلی به‌روزرسانی نمایید.

اما مایکت نیز به خوبی گوگل پلی می‌تواند نسخه مناسب گوشی شما را ارائه کند. پس در شرایطی که سرعت استفاده از گوگل پلی کم است و همه اپ‌ها در آن دسترس نیست و به همه مارکت های ایرانی نمی‌توان اعتماد کرد، مایکت بهترین گزینه برای آن است تا همیشه اپ‌های خود را به‌روز نگه داریم.

خرید بدون حساب کاربری

یکی از ویژگی‌های دیگری که داشتن مایکت را ضروری می‌کند امکان خرید بدون ساختن حساب کاربری است. پس دیگر نیازی به ثبت ایمیل یا شماره تلفن همراه نیست و خیلی سریع می‌توانید اپ‌های مورد نظر خود را خریداری کنید.

اگر حالا شما هم فکر می‌کنید این دلایل برای نصب مایکت کافی است، از لینک زیر این مارکت را دانلود کنید:

مایکت