دیجیتون

تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن با دیجیتون

امکان تماشای آنلاین جدیدترین فیلم و سریال های انیمیشن ایرانی و خارجی با دوبله فارسی در وب سایت و اپلیکیشن دیجیتون فراهم شد.

در دیجیتون شما به دنیایی از انیمیشن‌ها دسترسی دارید. انیمیشن‌های روز دنیا با دوبله اختصاصی و ویژه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. انیمیشن‌های دارای دوبله اختصاصی توسط تیم دیجیتون دوبله شده و به صورت اختصاصی فقط در دیجیتون در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. انیمیشن‌های با دوبله ویژه نیز به سفارش دیجیتون دوبله و منتشر می‌گردند.

کارتون‌ها و انیمیشن های سریالی و سینمایی در برنامه‌های منظم روزانه و هفتگی در سایت و اپلیکیشن به‌روزرسانی می‌شوند. دسته‌بندی کارتون‌های دیجیتون بسیار متنوع و دربرگیرنده انواع سلیقه‌های قشر خردسال، نوجوان و جوان و حتی بزرگسال می‌باشند.

به گزارش ویرلن؛ در دیجیتون شما علاوه بر دسترسی به انیمیشن های ایرانی و خارجی با کیفیت بالا و جدیدترین انیمیشن‌های روز دنیا با دوبله فارسی، می‌توانید از محصولات تولیدی تیم دیجیتون نیز استفاده کرده و لذت ببرید. مجموعه‌ی تولیدی ریزه میزه، از شخصیت‌پردازی تا تولید، توسط تیم دیجیتون انجام شده و برنامه‌ها به صورت منظم در دیجیتون منتشر می‌گردند.

ویدیوهای آموزشی دیجیتون با سرگرمی، بازی، شعر و موسیقی همراه بوده و مناسب استفاده کودکان ایرانی می‌باشد. تمامی کارتون‌ها بدون وقفه با توجه به سرعت اینترنت شما تنظیم گردیده و پخش می‌گردند و شما بدون قطعی می‌توانید انیمیشن‌ها را تماشا کنید.

اشتراک دیجیتون

دیجیتون شامل انیمیشن‌های رایگان و اشتراکی بوده و برای تماشای انیمیشن‌های غیر رایگان باید از دیجیتون اشتراک تهیه کنید. اشتراک دیجیتون ارزان بوده و با هزینه کم شما می‌توانید به هزاران انیمیشن دسترسی داشته باشید و از تماشای آنلاین جدیدترین کارتون‌ها لذت ببرید.

تماشای آنلاین کارتون در کامپیوتر، تبلت و موبایل

دیجیتون به غیر از وب سایت خود دارای اپلیکیشن اندروید و iOS نیز می‌باشد تا با استفاده از آن بتوانید در انواع تبلت و موبایل نیز به آسانی به تمامی انیمیشن‌ها دسترسی داشته باشید. با دریافت یک اشتراک می‌توانید از همه‌ی بسترهای دیجیتون وارد شده و از محصولات استفاده کنید.

لذت تماشای آسان و بدون قطعی

کلیه انیمیشن‌ها و کارتون ها در اپلیکیشن دیجیتون از تکنولوژی هوشمند تطابق با سرعت اینترنت بهره می‌برند و شما بدون قطعی می‌توانید به تماشای تمامی انیمیشن‌ها بنشینید و لذت ببرید.

دیجیتون هنوز در ابتدای راه بوده ولی با اتکا به نیروی جوان و خلاق و با انگیزه خود امیدوار است تا به زودی مخاطبان بیشتری جذب نماید و با ارائه کارتون‌ها و انیمیشن های جدید و به‌روز این مخاطبان را حفظ کند و در راستای هر چه بهتر شدن خدمات و سیستم خود تلاش کند تا  تجربه‌ی خوبی برای کودکان و نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به انیمیشن ایجاد نماید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام .میخواستم بدونم برای تماشا کردن یک ساعت فیلم سینمایی چه مقدار از حجم اینترنت مصرف میشود .ممنون