مشخصات فنی گوشی آنر 9 لایت

زمان معرفی و مشخصات فنی گوشی آنر 9 لایت مشخص شد

مشخصات فنی گوشی آنر 9 لایت (Huawei Honor 9 Lite)، به دنبال انتشار تصاویر آن از طریق تنا، لو رفت. به علاوه، دعوتنامه‌های این موبایل نیز زمان معرفی را مشخص می‌کنند.

بنا بر اطلاعات موجود، گوشی جدید آنر 9 لایت به نمایشگری 5.65 اینچی و 18:9 با وضوح 1080×2160 تجهیز خواهد شد تا شاهد توسعه تلفن هوشمندی با ابعاد کوچک‌تر نسبت به آنر 7X و میت 10 لایت باشیم. به علاوه، باز هم خبری از پنل اولد نبوده و این گوشی با پنل LCD تولید می‌شود.

خبر خوب این است که عضو جدید خانواده هواوی، به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 8.0 اوریو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه پایه آنر 9 لایت با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی توسعه پیدا خواهد کرد و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه دیگری را با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه، با قیمتی بالاتر خریداری کنند. متاسفانه نام تراشه به‌کاررفته مشخص نیست، اما مشخصات پردازنده آن با چیپست کایرین 659 مطابقت دارد.

وجود 4 دوربین را می‌توان ویژگی خاص این موبایل جدید عنوان کرد؛ جایی که سازندگان از دوربین‌های دوگانه پشتی و سلفی با سنسورهای 13+2 مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند. این در حالی‌ست که شایعات قبلی از دوربین دوگانه 20+2 مگاپیکسلی خبر داشتند. فیلم‌برداری دستگاه نیز به 1080p محدود خواهد بود که احتمالا محدودیت در توانایی‌های تراشه، علت آن است.

از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با مشخصات فنی گوشی آنر 9 لایت نیز می‌توان به 7.6 میلی‌متر ضخامت، باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی اشاره کرد.

هم‌زمان با انتشار این اطلاعات، تصاویر دعوتنامه آنر 9 لایت هم در فضای مجازی منتشر شده است.

بر این اساس، گوشی جدید آنر طی مراسمی رسمی در تاریخ 21 دسامبر (30 آذر) معرفی می‌شود. استفاده از عینک در این تصاویر نیز مهر تاییدی بر تجهیز دستگاه به سیستم دوربین دوگانه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی قشنگه.دوربینشم ک برا اساس شایعات خیلی قویه و خوبه اگه قیمتشم مث سری های دیگ هواوی به خوب باشه ارزش خریدشو داره واقعا.