هر آنچه که از ساعت هوشمند اپل iWatch انتظار داریم

تقریبا دو سال است که شایعات پیرامون اولین ساعت هوشمند اپل منتشر می شود اما هنوز هیچ تصویر و یا اطلاعات تایید شده ای از این محصول منتشر نشده است.با اینکه اهالی دنیای تکنولوژی نام این محصول را iWatch انتخاب کرده اند اما هیچ منبع رسمی حتی نام آن را هم تایید نکرده است.این در حالی است که تقریبا تمام مشخصات آیفون ها و آیپد های اپل پیش از معرفی فاش می شود.

با توجه به اینکه انتظار می‌رود تا اپل از ساعت هوشمند خود در روز سه‌شنبه یعنی 18 شهریور پرده‌برداری کند، بد نیست تا نگاهی به مشخصات “تقریبا” تائید شده از این ساعت تا به امروز بیندازیم:

1. نشان دادن زمان

درست است که ساعت هوشمند بدون گفتن زمان معنا و مفهومی ندارد، ولی بعضی از وب‌سایت‌ها از این دستگاه به جای ساعت هوشمند با عنوان “گجت پوشیدنی” نام برده‌اند. به هر صورت، گجت یا ساعت، هر چه که باشد، این دستگاه مطمئنا زمان را نشان خواهد داد.

2. پیگیری وضعیت سلامت شما

ساعت هوشمند اپل یا همان iWatch به احتمال قوی یک وسیله قدرتمند برای کنترل وضعیت سلامتی شما خواهد بود. حسگرهای فراوان مثل سنجش ضربان قلب و یا حتی سنجش میزان قند و فشارخون، به احتمال زیاد جزئی از این ساعت می‌باشند.

3. یکی از لوازم جانبی آیفون شما خواهد بود

درست است که انتظار می‌رود iWatch هم از سیستم‌عامل iOS استفاده کند، ولی مسلما این دستگاه نمی‌تواند تمامی کارهای گوشی شما را انجام دهد. بنابراین این ساعت برای انجام یک سری از وظایف مثل ارسال پیام کوتاه و یا پاسخ به تماس‌هایتان، باید به گوشی شما متصل باشد.

4. انجام اکثر وظایف به صورت

iWatch علاوه بر اینکه به صورت بی‌سیم به گوشی شما متصل خواهد شد، احتمالا از طریق بی‌سیم نیز شارژ می‌شود. با توجه به اینکه احتمالا iWatch به تکنولوژی NFC نیز مجهز خواهد بود، می‌توان کارهای بسیاری را با این ساعت انجام داد. شاید حتی بتوانید با ساعت خود پرداخت‌های آنلاین نیز انجام دهید!

5. صفحه‌نمایشی بی‌نظیر!

با توجه به شایعاتی که تا به امروز منتشر شده، صفحه‌نمایش iWatch، انحنادار، با روکشی از جنس یاقوت بوده و از تکنولوژی OLED استفاده می‌کند. با این تفاسیر، به احتمال قوی، کیفیت صفحه‌نمایش iWatch خیر کننده خواهد بود.

6. تا پایان سال قادر به خرید آن نخواهید بود

ظاهرا هنوز تولید این ساعت آغاز نشده بنابراین با اینکه به احتمال زیاد این ساعت در 18 شهریور معرفی خواهد شد، تا پیش از آغاز سال 2015 میلادی، وارد بازار نمی‌شود.

در نظر داشته باشید که تمامی این‌ها تنها در حد حدس و گمان می‌باشند و هنوز هیچ‌کدام از این‌ها توسط منابع رسمی تائید نشده‌اند. به هر صورت تا زمان معرفی ساعت هوشمند اپل، تنها چند روز باقی مانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*