اینترنت پرسرعت پارس آنلاین

تغییرات جدید در بسته های غیرحجمی اینترنت پرسرعت پارس آنلاین

بسته های اینترنت پرسرعت پارس آنلاین مجددا دچار تغییراتی شدند. در این مطلب، جدول جدید تعرفه های اینترنت غیر حجمی شرکت پارس آنلاین را مشاهده می‌کنید.

شرکت پارس آنلاین با انتشار یک اطلاعیه جدید از ایجاد تغییرات در جدول تعرفه‌های جدید اینترنت خود خبر داد. این شرکت در اطلاعیه جدید خود نوشته در طول 18 سال گذشته همواره در تلاش بوده‌ایم با ارائه سرویس‌های متمایز، رضایت خاطر مشتریان عزیز را فراهم کنیم. با افتخار به اطلاع مشترکان محترم می‌رسانیم که پس از شنیدن نقطه نظرات شما مصمم شدیم تا با ایجاد تغییراتی در سرویس های غیر حجمی، سرویس‌های جدید و به مراتب بهتری را به شما عزیزان ارائه کنیم. در جدول زیر، بسته های جدید اینترنت پرسرعت پارس آنلاین را مشاهده خواهید کرد:

بسته های جدید اینترنت پرسرعت پارس آنلاین (آذر 96)

سرعت سرویسآستانه مصرف منصفانه داخلیقیمت سرویس
512 کیلوبیت بر ثانیه16 گیگابایت12 هزار و 500 هزار تومان
1024 کیلوبیت بر ثانیه24 گیگابایت20 هزار تومان
2048 کیلوبیت بر ثانیه80 گیگابایت25 هزار تومان
3072 کیلوبیت بر ثانیه120 گیگابایت35 هزار تومان
4096 کیلوبیت بر ثانیه160 گیگابایت40 هزار تومان
8192 کیلوبیت بر ثانیه300 گیگابایت50 هزار تومان
16384 کیلوبیت بر ثانیه550 گیگابایت80 هزار تومان

طبق جدول بالا، کاربران می‌توانند به اندازه نیمی از حجم اشاره شده را برای ترافیک بین المللی استفاده کنند. همچنین امکان استفاده ترکیبی از ترافیک بین المللی و داخلی نیز فراهم شده است. توجه داشته باشید که در بسته های جدید اینترنت پرسرعت پارس آنلاین ، پس از اتمام آستانه مصرف منصفانه، سرویس شما قطع نخواهد شد بلکه به سرعت مندرج در مصوبه 266 سازمان تنظیم مقررات تغییر پیدا می‌کند. کاربرانی که به حجم آستانه مصرف منصفانه برسند می‌توانند برای بازگشتن به سرعت اصلی سرویس خود، حجم اضافه خریداری کنند.

امکان استفاده از بسته‌های انرژی و بسته شبانه پارس آنلاین نیز همچنان ادامه خواهد داشت و سرویس‌های ویژه بازی‌های آنلاین نیز همچنان در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت.