تلویزیون های پرچمدار سامسونگ در CES 2017

احتمالا تلویزیون میکرو ال ای دی 150 اینچی سامسونگ در CES 2018 معرفی می‌شود

سامسونگ احتمالا از یک تلویزیون میکرو ال ای دی (Micro LED) 50 اینچی در CES 2018 پرده برداری خواهد کرد. این تکنولوژی مدرن‌تر از OLED است.

چندین ماه پیش بود که خبر آمد سامسونگ سخت مشغول کار بر روی یک تکنولوژی جایگزین جدید برای نسل آینده تلویزیون های بالارده خود است. در آن گزارش از تکنولوژی جدید سامسونگ با عنوان تلویزیون میکرو ال ای دی یاد شده بود. غول کره‌ای حتی اوایل امسال یک شرکت تایوانی را برای توسعه تکنولوژی میکرو ال ای دی نسل آینده تلویزیون های سامسونگ خریداری کرد.

به نقل از یک گزارش جدید که از کره جنوبی منتشر شده، سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه CES 2018 امسال از یک تلویزیون میکرو ال ای دی 150 اینچی پرده برداری کند. از آنجایی که دیگر تولید تلویزیون OLED در دستور کار سامسونگ قرار ندارد، انتظار می‌رود آن‌ها وابستگی خود به تکنولوژی جدید Micro LED را برای تلویزیون های جدید خود افزایش دهند.

حضور سامسونگ در CES 2018

این به یک روال عادی برای سامسونگ تبدیل شده است که هر سال در نمایشگاه CES لس آنجلس از جدیدترین پرچمداران تلویزیون های خود پرده برداری کند. بی‌تردید نمایشگاه سی ای اس، به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی جهان بهترین جا برای معرفی این تلویزیون میکرو ال ای دی 150 اینچی سامسونگ است.

صفات تلویزیون میکرو ال ای دی شبیه به اولد

میکرو ال ای دی از ویژگی‌های یکسان زیادی با اولدها برخوردار است. هر دو آن‌ها از دیودهای نوری استفاده می‌کنند و خودتابنده هستند. این بدان معناست که هر پیکسل تابع نور خودش را تولید می‌کند و نیازی به یک پس زمینه نوری جداگانه نظیر تکنولوژی LED نیست. این پنل‌های میکرو ال ای دی را قادر می‌سازد تا ارائه کننده عمق مشکی بیشتر و نسبت کنتراست بالاتری نظیر پنل‌های اولد باشند، در حالی که تولید آن‌ها به مراتب آسوده‌تر است. این پنل‌ها همچنین باریک‌تر از همتایان اولد خود است.

دلیل اینکه چرا هنوز تلویزیوون های میکرو ال ای دی جایگزین تلویزیون های اولد فعلی نشده‌اند، هزینه‌های بالای تولید آن‌ها است. انتظار می‌رود سامسونگ در سال آینده با توسعه این فناوری بتواند تمامی هزینه‌های استفاده از آن را مهار کرده و شاهد عرضه نخستین نسل تلویزیون های Micro LED سامسونگ در بازار باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. واقعا دمش گرم این سامسونگ

  2. منبع سامسومگ ههههههههه

  3. باز هم دنیای تکنولوژی رو سامسونگ میخواد دگرگون کنه…مرسی سامسونگ عزیز