آيا نسخه ارزان قيمت آيفون با صفحه نمايش رتينا و بدنه پلاستيکي در راه است؟

هر روز که می‌گذرد شایعه عرضه آیفون ارزان قیمت بیشتر قوت می‌گیرد. بر اساس آخرین گزارشات منتشر شده، اپل قصد دارد نسخه ارزان قیمت آیفون را با همان صفحه نمایش 4 اینچی رتینای آیفون 5 و با طراحی جدید به بازار عرضه کند. اما در کنار این خبر خوب، خبر بد برای طرفداران اپل اینکه جنس پلاستیکی بدنه آیفون ارزان قیمت نیز تقریبا قطعی به نظر می‌رسد.

روز گذاشته وبلاگ iLounge با انتشار گزارشی از مجموعه شایعات محتمل‌تر پیرامون آیفون ارزان قیمت، بیان کرد که این نسخه از آیفون از همان صفحه نمایش 4 اینچی آیفون 5 و آیپاد تاچ استفاده خواهد کرد. بر اساس این گزارش این مدل جدید درواقع پلی است میان آیفون 5، نسل پنجم آیپاد تاچ و البته آیپاد کلاسیک.
علاوه بر صفحه نمایش مشابه، قسمت پایین این آیفون بیشتر شبیه به آخرین نسل از آیپاد تاچ و شامل یک پورت لایتینگ, بلندگو، میکروفون و سوکت هدفون خواهد بود و ظاهر کلی آن نیز شبیه به آیپاد کلاسیک پیش‌بینی شده است. همچنین iLounge اظهار داشت با وجود استفاده از پلاستیک در بدنه آیفون ارزان قیمت، این تلفن هوشمند کماکان صفحه نمایش 4 اینچ رتینا با محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس خود را حفظ خواهد کرد.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*