عکس جدید نوکیا 9 (Nokia 9) خبر از پرچمداری تمام‌صفحه می‌دهد

عکس جدید نوکیا 9 (Nokia 9) خبر از پرچمداری تمام‌صفحه می‌دهد

عکس جدید نوکیا 9 (Nokia 9)، طرحی مفهومی از پرچمدار سال 2018 نوکیا را نشان می‌دهد که تغییراتی کلی در طراحی و شکل ظاهری آن ایجاد شده است.

اخیرا موبایل نوکیا 9 توانست گواهی FCC را دریافت کند که فهرست مشخصات آن، خبر از اسمارت فونی با امکانات جدید و به‌روز می‌دهد. اما در کنار این مشخصات قدرتمند، قطعا طراحی ظاهری جذاب و مدرنی هم لازم است تا کمپانی سازنده بتواند در میان رقبای قدر بازار، حرفی برای گفتن داشته باشد.

به تازگی تصویری از مدل مفهومی یک گوشی موبایل در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که به نظر می‌رسد عکس جدید نوکیا 9 باشد.

عکس جدید نوکیا 9 (Nokia 9) خبر از پرچمداری تمام‌صفحه می‌دهد

مهم‌ترین بخش از طراحی نوکیا 9 ، تمام‌صفحه بودن آن است؛ تغییری که شرکت HMD Global برای رقابت با سایر پرچمداران (و حتی میان‌رده‌های جدیدی مانند گلکسی A8) به آن نیاز مبرم دارد. احتمال معرفی نوکیا 9 در اوایل سال 2018 وجود دارد و با توجه به حذف حاشیه‌های اطراف نمایشگر (حتی در بالا و پایین)، به نظر می‌رسد باید شاهد گذر از طراحی سنتی نوکیا 8 و ایجاد تغییری مهم و انقلابی در گوشی های آینده نوکیا باشیم.

در عکس جدید نوکیا 9 ، دوربین سلفی دوگانه و فریم فلزی آبی‌رنگی نیز دیده می‌شود. امکان اینکه از این زاویه بتوان جنس بخش پشتی گوشی (فلز یا شیشه) را حدس زد، وجود ندارد. شایعاتی مبنی بر رونمایی از گوشی جدید نوکیا 9 در تاریخ 19 ژانویه (29 دی) شنیده شده که البته احتمال تاخیر در آن وجود دارد.

بر اساس اسناد منتشرشده در FCC، مشخصات نوکیا 9 شامل نمایشگر 5.5 اینچی OLED، دوربین اصلی 12 و 13 مگاپیکسلی، چیپست اسنپدراگون 835، حافظه داخلی 128 گیگابایتی با تکنولوژی UFS 2.1 و باتری 3250 میلی‌آمپر ساعتی با امکان پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است. Nokia 9 اندروید 8 اوریو را اجرا می‌کند و دوربین سلفی آن در FCC، دارای لنزی 5 مگاپیکسلی است. اما به نظر می‌رسد این مقدار، تنها مربوط به یکی از لنزهای دوگانه‌ی آن باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باو یه خورده خلاقیت داشته باش حاشیه بالا و پایین صفحم به اندازه حاشیه های کناری مهمن باید اونارم خیلی کمتر کنی دوربین 12 و 13 مگاپیکسل؟ لابد دیافراگمشونم میخوای بزنی 2.0 اسنپدراگون 835؟ اگه اینجوری پیش بری که بدجور خراب میکنی به نظر من تنها شرکتی که اینده داره واقعا هواوی و به نظرم میتونه توی زمینه های دیگه ای هم فعالیت کنه و حسابی پیشرفت کنه دوره پادشاهی اپل و سامسونگ به سر رسیده D: