موجودات بیگانه

بازدید موجودات بیگانه از زمین؛ افشاگری یک مقام سابق پنتاگون، ما تنها نیستیم

یکی از مقامات سابق و رسمی آمریکایی که در پروژه شناسایی یوفوها یا بشقاب پرنده ها حضور داشته، ادعا می‌کند که ما تنها نیستیم و موجودات بیگانه بارها از زمین بازدید کرده‌اند.

لوییس الیزوندو (Luis Elizondo)، یک مقام سابق پنتاگون، پروژه دولتی محرمانه‌ای را برای شناسایی و رهگیری اشیای ناشناس پرنده یا بشقاب پرنده‌ها مدیریت می‌کرد. وی اعتقاد دارد که موجودات بیگانه وجود دارند و به سیاره ما نیز آمده‌اند. در سوابق منتشر شده از برنامه شناسایی تهدید هوافضایی پیشرفته، گزارش‌های زیادی از برخورد با هواگردهای ناشناس دیده می‌شود. الیزوندو که اداره این برنامه 22 میلیون دلاری را بر عهده داشت، معتقد است که این هواگردهای بیگانه برای بازدید از زمین به سیاره ما آمده‌اند و ما تنها نیستیم.

اخیرا اعتراضات زیادی به پنهان‌کاری بیش از حد و  سرمایه‌های زیادی که روی این پروژه انجام شده بود، صورت گرفت. سرمایه‌گذاری 22 میلیون دلاری بر روی برنامه مذکور در سال 2012 قطع شد و الیزوندو نیز در ماه اکتبر به دلیل فشارهای وارد شده از کار در وزارت دفاع آمریکا استعفا داد.

به گفته وی، یوفوهای مشاهده شده دارای ویژگی‌هایی بودند که تا به امروز نه در فهرست هواپیماهای ایالات متحده آمریکا و نه در فهرست دارایی هیچ کشور دیگری وجود نداشته است. این هواگردها، خدمات پرواز مشخص و نیروی محرکه واضحی نداشتند و در مسیرهایی که خیلی مانورپذیر نبودند مانور می‌دادند.

یک نمونه از تجربیات مشکوک به برخورد با موجودات بیگانه

در بین مشاهدات یوفوها یا همان بشقاب پرنده ها، گزارشی از خلبانان دو جنگنده سوپر هورنت نیروی دریایی آمریکا دیده می‌شود که در یک ماموریت آموزشی، یک یوفو را رویت کردند. آن‌ها در 100 مایلی سن دیگو در اقیانوس آرام بودند که یک تماس رادیویی مبنی بر این که آیا سلاحی به همراه دارند یا خیر، دریافت کردند. این درخواست غیرعادی در سال 2004 از ناو دریایی پرینستون ارسال شد که دو هفته در حال ردیابی هواگردی ناشناخته بود.

موجودات بیگانه

دیوید فریور (David Fravor) و جیم اسلایت (Jim Slaight)، فقط موشک‌های مشقی به همراه داشتند ولی به آن‌ها دستور داده شد تا پرنده‌هایی که ناگهان در ارتفاع 80 هزار پایی ظاهر شده و سپس در افق دریا محو شدند را بررسی کنند.

فریور به سمت این شی ناشناس پرنده رفت و در آن زمان، هواگرد برای دیدنش بالا آمد و ناگهان با سرعت خارق‌العاده‌ای از او دور شد. این پرنده عجیب، بال یا موتور نداشت و مسافت یک مایل را در ثانیه‌ای پیمود. به گونه‌ای که حتی از سریع‌ترین جت‌های نظامی ارتش آمریکا نیز به سادگی سبقت می‌گرفت. این فرمانده نیروی دریایی به تازگی در مصاحبه‌ای اظهار کرد که مطمئنم آن هواگرد به این دنیا تعلق نداشت و متعلق به موجودات به بیگانه بود.

ویدیوی مشاهده یوفو توسط خلبانان نیروی دریایی آمریکا