شیائومی می مکس 3

شیائومی می مکس 3 به نمایشگر 7 اینچی 18:9 و دوربین دوگانه مجهز خواهد شد

شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3) نسل جدید فبلت چینی‌ها از یک نمایشگر 7 اینچی با نسبت ابعاد 18:9، دوربین دوگانه و یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

فبلت می مکس شیائومی که در سال 2016 معرفی شد خیلی سریع موفق شد به یک دیوایس محبوب به خصوص نزد کاربران علاقه‌مند به حوزه مالتی‌مدیا تبدیل شد. امسال، این کمپانی از نسل جدید فبلت خود با نام می مکس 2 همراه با مشخصات فنی بهبود پیدا کرده پرده برداری کرد. حال به نقل از آخرین گزارش‌ها، غول گوشی ساز چینی مشغول کار بر روی سومین نسل فبلت خود با نام شیائومی می مکس 3 است.

گفته می‌شود شیائومی می مکس 3 با بهبودهایی فراوان، به طراحی دیوایس‌های امروزی نزدیک می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی از نمایشگری 7 اینچی برخوردار باشد که کمتر در بین فبلت‌ها شاهد چنین سایزی هستیم. نمایشگر غول پیکر این گوشی همچنین از وضوح +Full HD معادل 2160×1080 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 برخوردار است.

شیائومی می مکس 3

رندر شیائومی می مکس 3

این فبلت جذاب به احتمال فراوان از تراشه میان رده اسنپدراگون 660 کوالکام قدرت خواهد گرفت؛ اگرچه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از ظرفیت رم و حافظه داخلی آن در دست نیست. همراه با جایگیری دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی این گوشی، به نظر می‌رسد ترکیب آن چیزی نظیر دوربین دوگانه پشتی گوشی شیائومی می 6 باشد. با نگاهی به آخرین تصاویر منتشر شده از این گوشی، جایگاه ماژول دوربین دوگانه این گوشی همراه با یک فلاش LED در بالاترین نقطه سمت چپ قاب پشتی است. انتظار می‌رود این کمپانی از یک سنسور وضوح بالا با یک سنسور عمق میدانی یا یک لنز عریض همراه با یک لنز تله فوتو در این قسمت استفاده کند.

مشخصات شیائومی می مکس 3

گفته می‌شود شیائومی می مکس 3 از یک باتری غول پیکر 5500 میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند خواهد شد که از تکنولوژی Quick Charge 3.0 کوالکام نیز بهره‌مند خواهد بود تا برای شارژ گوشی خود مدت زیادی در کنار پریز برق نمانید. در حالی که هیچ اطلاعاتی از نرم افزار استفاده شده بر روی این فبلت نیست، اما ما انتظار داریم شیائومی می مکس 3 از رابط کاربری MIUI 9 مبتنی بر اندروید نوقا گوگل برخوردار باشد. با توجه به زمان معرفی نسل های گذشته گوشی های می مکس، باید اواسط سال 2018 میلادی منتظر عرضه آن باشیم.

جهت یادآوری بد نیست بدانید شیائومی می مکس 2 از یک نمایشگر استاندارد 6.44 اینچی با وضوح Full HD معادل 1920×1080 پیکسل برخوردار است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 625 قدرت می‌گیرد و با یک رم 4 گیگابایتی همراه شده است. از دیگر مشخصات این گوشی باید به یک دوربین 12 مگاپیکسلی پشتی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، اندروید 7.1.1 نوقا مبتنی بر رابط کاربری MIUI 8 و یک باتری با ظرفیت 5300 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*