تلویزیون های QLED 2017 سامسونگ

تلویزیون های QLED 2017 سامسونگ ؛ اولین تلویزیون‌ها با کالیبراسیون خودکار و دقیق تصاویر

تلویزیون های QLED 2017 سامسونگ اولین تلویزیون های جهان هستند که با امکان کالیبراسیون خودکار، دقیق و آسان تصاویر روانه بازار می‌شوند.

شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد سری 2017 تلویزیون های QLED این شرکت، اولین تلویزیون‌هایی خواهند بود که از کالیبراسیون خودکار کال من (CalMan) مجهز به AutoCal و متعلق به شرکت Portrait Display پشتیبانی خواهند کرد. این نرم‌افزار توسط شرکت‌های حرفه‌ای کالیبراسیون ویدیو در صنعت نمایشگر و نیز افراد فعال در حوزه تولید، پست تولید و پخش استفاده می‌شود.

تلویزیون های QLED 2017 سامسونگ

کالیبراسیون روندی است که در آن رنگ نمایشگر تلویزیون به صورت تدریجی تنظیم می‌شود. این روند به طور اخص برای طراحان، عکاسان و متخصصان حوزه ویدیو اهمیت دارد که به دنبال هماهنگی کامل رنگ بین دستگاه‌های مختلف مانند مانیتورها و خروجی‌هایی مثل پرینتر هستند. کاربران با استفاده از کالیبراسیون می‌توانند تجربه بصری خود را بر اساس محیط تماشا، بهینه‌سازی کنند.

نوآوری جدیدی از تلویزیون های QLED 2017 سامسونگ

از طریق همکاری با شرکت Portrait Displays که از تامین‌کنندگان برتر نرم‌افزار‌های کالیبراسیون نمایشگرهای ویدیویی است، اکنون تلویزیون های QLED 2017 سامسونگ اولین تلویزیون‌های جهان هستند که از کالیبراسیون خودکار برای دامنه دینامیکی بالا (HDR) استفاده می‌کنند. پیش از این امکان کالیبراسیون خودکار تنها برای دامنه دینامیکی استاندارد (SDR) فراهم بود.

روش سنتی کالیبراسیون ممکن بود تا چند ساعت طول بکشد زیرا کاربران مجبور بودند با استفاده از کنترل از راه دور و به صورت دستی تصویر را تنظیم کنند. این روش هم خسته‌کننده و هم نادقیق بود. اکنون تلویزیون های QLED با داشتن نرم‌افزار کال من مجهز به آتوکال می‌توانند به صورت خودکار صدها حالت مختلف تنظیمات را تنها در چند دقیقه و با چند کلیک ساده بررسی کنند.

تلویزیون های QLED 2017 سامسونگ

برای استفاده از نرم‌افزار کال من بر روی تلویزیون های QLED 2017 سامسونگ ، کاربر تنها کافی است کیت کالیبراسیون خودکار را خریداری و نرم افزار را روی کامپیوتر خود نصب کند. سپس با اتصال کامپیوتر به تلویزیون می‌توان روند کالیبراسیون خودکار را آغاز کند. پس از این کار، تلویزیون تنظیمات منوی خود را با کامپیوتر به اشتراک گذاشته و در نتیجه نرم‌افزار می‌تواند به صورت خودکار کیفیت تصویر تلویزیون را بر اساس خواست کاربر تنظیم کند.

مدیرعامل شرکت Portrait Displays می‌گوید:

بعد از همکاری با متخصصان سامسونگ، بسیار خوشحالیم که اکنون نرم‌افزار کال‌من ما به صورت رسمی روی سری 2017 تلویزیون های QLED سامسونگ قرار گرفته است. نرم‌افزار کال من که به صورت تخصصی برای محیط‌های مختلف تماشا طراحی شده است، اکنون در همکاری با سامسونگ می‌تواند افقی جدید در کیفیت تصویر نمایشگرهای تلویزیونی ایجاد کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. کیو ال ای دی همون ال سی دیه قدیمیه

  2. بدون شک فقط سونی برای تلویزیون

  3. تلویزیون سونی خیلی بهتره به نظرم

  4. تلوزیون فقط سونی

  5. تلوزیون های سامسونگ خیلی زود خراب میشن . ولی سونی بسیار عالیه و عمر بیشتری داره

    • با نظرتون مخالفم ما سامسونگ داریم خیلیم خوبه

    • دوست عزیز 11 سال برترین کمپانی تولید تلویزیون سامسونگ شده و سونی دیگه حرفی واسه گفتن نداره…اولیت تلویزیون دنیا با نمایش 100درصد رنگ واقعی سامسونگه و نه ال جی و نه سونی و نه هیچ کمپانی دیگری به این فناوری دست پیدا نکردن
      دوست دیگری که کیولد رو تلویزیون ال سی دی قدیمی فرض میکنه…بره یکم اطلاعات کسب کنه که کیولد یک صفحه اضافی بنام کوانتوم دات هست بین صفحات نمایشگر که 100درصد بازتاب نور رو زیاد میکنه بدون اینکه پیکسلی بسوزه…آزمایش سوختن پیکسهال اولد ال جی بعد از 12 ساعت بازی با تصاویر دارای قسمتهای ثابت و سربلند بیرون اومدن کیولدهای سامسونگ رو نگاه کنینتا ببینین پدر علم نمایشگر دنیا فقط سامسونگه و بس

      • ههههه فقط یک صفحه بین ال سی دی گذاشته اسمش رو هم گذاشته تکنولوژی جدید و از رو اسم معروف اولد هم کپی کرده پیکسل سوزی الجی هم چرنده دروغ