مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد پرو

مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد پرو به صورت کامل لو رفت

مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد پرو (Sony Xperia XZ Pro) به صورت کامل افشا شد. بسیاری از افراد، این اطلاعات را به گوشی بدون حاشیه سونی نسبت می‌دهند.

پیش‌تر منابع مختلف از تغییر زبان طراحی محصولات سونی و عرضه یک پرچمدار بدون حاشیه در سال 2018 خبر دادند. علاوه بر این، تصویری از یک گوشی با حاشیه‌های بسیار کم با نام احتمالی اکسپریا XZ2 در اختیار کاربران علاقه‌مندان قرار گرفت. اما حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی می‌تواند XZ پرو باشد.

نخستین چیزی که در مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد پرو توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، قرارگیری یک صفحه نمایش 5.7 اینچی 4K و اولد در دستگاهی با ابعاد 144 در 74 در 8 میلی‌متر است. اگرچه این اندازه برای نمایشگری 5.7 اینچی کمی کوچک به نظر می‌رسد، اما ممکن است سونی با توسعه محصولی متفاوت قصد به چالش کشیدن سایر رقبا را داشته باشد. هرچند علی‌رغم ابعاد کوچک، این گوشی 182 گرم وزن خواهد داشت.

گفته می‌شود این تلفن هوشمند با یک باتری 3420 میلی‌آمپر ساعتی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت ساخته خواهد شد. به علاوه، تراشه اسنپدراگون 845 مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده خواهد داشت. در رابطه با دوربین نیز سنسورهای پشتی 18 و 12 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن ثبت می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گوشی جدید سونی هم می‌توان به نمایشگر HDR، پوشش محافظ گوریلا گلس 5، اسکنر عنبیه چشم، اسکنر اثر انگشت، سیستم تشخیص چهره و استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

متاسفانه اطلاعات ضد و نقیض بسیاری در رابطه با این اسمارت فون وجود دارد. اما آیا در نهایت می‌توانیم شاهد عرضه چنین موبایل قدرتمندی از سوی سونی باشیم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. دیگه گوشی ها همه خوبن هیچ کس یه پرچم دار بخره نا امید نمیشه

  2. هر موقع قیمتش معلوم شد باید بهش فکر کرد

  3. این شایعه س یا واقعی
    کاش واقعی باشه گوشی خفنی به نظر میاد

  4. اووف،سونی مثل این که می خواد بعدازمدت ها ازخواب غفلت بیداربشه وگردوخاکی به راه بیاندازه