بهترین هدفون های بی سیم

بهترین هدفون های بی سیم سال 2017

سال 2017، سال رقابت در تکنولوژی و تولید بهترین هدفون های بی سیم بود. شرکت های بزرگ با عرضه هدفون های بی سیم استثنایی تجربه ای جدید از گوش دادن به موسیقی و صوت را به کاربران القا کردند.

هنگامی که صحبت از هدفون های بی سیم باشد، یعنی بزرگ‌ترین نوآوری که اخیراً شاهد آن بوده‌ایم، ذهن به سمت هدفون های بی سیم هوشمند و یا هدفون های کاملاً مجزا کشیده می‌شود. اصطلاح واقعی بی سیم واقعی برای این هدفون ها زمانی به کار برده می‌شود که هر گوشی از هدفون به طور مستقل و هوشمندانه کار کند. با پشت سر گذاشت نسل اول از هدفون های هوشمند ، در سال 2017 چندین محصول نسل دوم رونمایی شد که توانست بازار این محصولات را پر رونق تر کند.

از نام‌های بزرگ مثل اپل و سامسونگ گرفته تا بعضی از شرکت‌هایی که به تازگی شروع به سرمایه‌گذاری در این محصولات می‌کنند، در طول سال‌ها شاهد رونمایی انبوه از هدفون های بی سیم هوشمند بوده‌ایم. به طور کلی، همه آن‌ها اصول اولیه گوش دادن به موسیقی به عنوان یک هدفون را رعایت کرده‌اند ، اما تعداد انگشت شماری  از آن‌ها توانسته اند که کاربران را با برخی از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد، تحت تاثیر قرار دهند. با توجه به اندازه منحصر به فرد و فضای محدود، که ما در بسیاری از مدل های نسل اول این محصولات دیدیم، عمر باتری در آن‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

پس از موشکافی و بررسی در انواع مختلف این هدفون ها ، 10 عدد از بهترین هدفون های بی سیم سال را در این مطلب معرفی می‌کنیم. عوامل مختلفی در تعیین رتبه‌بندی این محصولات دخیل بوده است و سعی شده تا به بهترین و دقیق‌ترین شکل ممکن این رتبه‌بندی لحاظ شود. انتظار می رود که در سال 2018 شاهد محصولات بهتر و استثنایی تر نیز باشیم. حال با بررسی بهترین هدفون های بی سیم سال 2017 همراه باشید.

هدفون Rowking Surge

rowking surge- بهترین هدفون های بی سیم هوشمند

لیست را با هدفون های بی سیم هوشمند Rowking Surge آغاز می‌کنیم. هدفون هایی که شاید در نگاه اول زیاد جذاب به نظر نرسند اما در اصل این هدفون ها با ساختار استثنایی برای تمرینات ورزشی حرفه‌ای و ورزش های سخت ساخته شده‌اند. Rowkin Surge از یک طراحی استثنایی برخوردار است که به نظر مشابه با آن در هدست های بلوتوث جدید Jawbone دیده می‌شود اما این جفت گوشی هدفون هر ویژگی را که در یک هدفون بی سیم هوشمند واقعی به دنبال آن هستیم در اختیار دارد.

اول از همه، به علت ساختار گوشواره مانند به راحتی می توانند در گوش قرار گیرند از طرفی ساختار سیلیکونی آن به راحتی با گوش یکسان می‌شود. علاوه بر این، چند دکمه کنترلی فیزیکی برای پخش رسانه در آن فراهم می شده  که ما اغلب در این نوع هدفون ها مشاهده نمی‌کنیم. و در نهایت، ساخت‌وساز تمام پلاستیک آن باعث شده تا بتواند با دارا بودن استاندارد IPX5 در برابر آب و عرق مقاوم باشد. بنابراین استفاده از این محصول حتی برای یک دو ماراتن بدون ترس از این که شکسته شود و یا به خاطر عرق کردن خراب شود، کاملاً عالی است.
قیمت این محصول 129.99 دلار است ، اما با قیمت 99.99 دلار نیز در یک سری فروشگاه ها قابل خریداری است.

هدفون های بی سیم هوشمند Nova

nova- بهترین هدفون های بی سیم هوشمند

nova

یکی از بزرگ‌ترین متصدیان نسل اول هدفون های هوشمند، Nova بود که کمی با قیمت بالا عرضه می‌شد و اغلب باعث شد تا بسیاری از مردم حتی اعتبار محصول را مورد انتقاد قرار دهند. خوشبختانه، Nova موفق شد تا سریعاً تغییر رویه دهد، و بتواند قیمت محصولات خود را به کمتر از 100 دلار کاهش دهد. هدفون های بی سیم هوشمند TRNDlabs Nova  یکی از محصولاتی بود که به طور چشمگیری با افت قیمت نهایی مواجه شد و به 79 دلار رسید.

این گوشی ها بهترین گوشی برای گوش دادن زیاد به موسیقی هستند. چرا که در زمان ورزش های روزانه و یا حتی ورزش های سنگین نیز به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. با وجود اینکه کیفیت صدای آن در مقایسه با  گوشی های دیگر در این فهرست زیاد بالا نیست ، طول عمر باتری آن بیشتر مد نظر است. با توجه به اندازه و ساختار کوچک آن‌ها، انتظار دوام باتری این چنینی را نخواهید داشت. به علاوه این که، این محصول دارای یک شارژ باتری متداول است که از یک پورت USB معمولی استفاده می‌کند.

این محصول با تمام امکاناتی که گفته شد، 69 دلار قیمت دارد. قبل از خرید آن باید تمامی جوانب را در نظر داشته باشید.

هدفون Samsung Gear IconX 2018

Sasung Gear IconX- بهترین هدفون های بی سیم هوشمند

نسل اول سامسونگ Gear IconX نمونه‌ی اصلی مشکل تمامی نسخه‌های نسل اول این نوع از هدفون ها را با خود یدک می‌کشید؛عمر باتری کم. سامسونگ پس از آن در نسخه 2018 Gear IconX توانست به طرز چشمگیری عمر باتری را افزایش دهد  و آن را به یکی از بهترین هدفون های بی سیم تبدیل کند. در حقیقت، این گوشی می‌تواند با هر بار شارژ کامل تا 5 ساعت مداوم کار کند و در کنار آن نیز گوشی ها می توانند با کیف شارژ خود نیز شارژ اضافی دریافت کنند.

اگر چه  سامسونگ  سنسور ضربان قلب محصول خود را تغییر داد، اما این نسخه جدید به جای آن از یک مربی صوتی “انگیزشی” که در زمان حرکات ورزشی به کاربر با صدا تمرین می‌دهد، استفاده کرد. در بخش کیفیت صوتی، این هدفون دارای عمق و وضوح عالی است – تا جایی که تقریباً می‌تواند با AirPods رقابت کند.. در بیشتر موارد، سامسونگ Gear IconX جدید موفق به رفع برخی از کاستی‌های نسل قبلی خود شده است.

این هدفون، گران‌ترین هدفون موجود در بازار است به طوری که حداقل 200 دلار قیمت دارد. اگر هزینه برای کاربر مشکل بزرگی نباشد و تنها به کیفیت اهمیت دهد خرید این محصول پیشنهاد می‌شود.

هدفون JLab Epic Air

Jlab Epic- بهترین هدفون های بی سیم هوشمند

JLab Epic Air Wireless یکی از اولین و بهترین هدفون ها بی سیم هوشمند بود که با یک کیف شارژ باتری همه کاره مورد استفاده قرار گرفت. همانند دیگر هدفون های هوشمند این لیست، کف شارژر، هدفون ها را  در زمان عدم استفاده، علاوه بر فعال کردن نیز شارژ می کند. بدون شک وجود یک پورت USB کامل که بتواند سایر دستگاه ها را شارژ کند و همچنین یک کابل microUSB داخلی که در کیف شارژر مورد استفاده قرار می گیرد، این هدفون را منحصر به فرد کرده است.این سیم زمانی که از آن استفاده نمی شود به طور خودکار جمع خواهد شد.

ساختار جدیدی که برای این هدفون ها در نظر گرفته شده ساختار ورزشی آن ها است. به طوری که این هدفون ها به راحتی در گوش قرار می گیرند و ثبات بالایی نیز در زمان کار یا حرکت های سریع دارند. علاوه بر این،این هدفون دارای استاندارد IP55 است که آنها را قادر می سازد که در برابر عرق مقاوم باشد. این استاندارد تضمین می کند که هدفون در طول سخت ترین تمرینات نیز سالم می ماند. قسمت بیرونی هر گوشی هدفون دارای دکمه های لمسی است که بعضی از کنترل ها را به کاربر خواهد داد.

قیمت 149.99 دلاری این محصولات هر کاربری را متمایل به خرید آن می کند. البته قیمت این محصول در حال کاهش است و در حال حاضر با قیمت 99.99 دلار نیز در بازار جهانی یافت می شود. با وجود تمامی امکانات یاد شده و ساختار فوق العاده این هدفون، قیمت نزدیک 100 دلار برای آن زیاد به نظر نمی رسد.

بهترین هدفون های بی سیم

هدفون Jabra Elite Sport

jabra elite sport- بهترین هدفون های بی سیم هوشمند

هدفون بعدی که یکی از بهترین هدفون های بیسیم هوشمند به شمار می رود Jabra Elite Sport است که در اوایل سال 2017 با قیمت نزدیک به 250 دلار عرضه شد.در زمانی که حرف از ورزش و تناسب اندام زده می شود، این هدست های بی سیم هوشمند به دلیل دارا بودن قابلیت های ورزشی از پیش تعریف شده ، مناسب ترین گزینه به شمار می روند. به ویژه این که این هدفون از استاندارد IP67 برای  مقاومت در برابر آب و گرد و غبار استفاده می کند و همچنین دارای سنسور ضربان قلب و سیستم ایزوله سازی نویز صدا نیز هست.

در حالی که به نظر میرسد که Jabra Elite Sport در زمان استفاده ، یکی از بهترین هدفون های بی سیم است، اما هنوز  قیمت آن برای برخی از افراد غیر قابل تحمل و کمی زیاد است. عمر باتری کم و زمان شارژ آهسته یکی دیگر از نقاط ضعف این دستگاه است. برای کسانی که برای یک تمرین سریع 1 ساعته برنامه ریزی می کنند، این دستگاه باید بتواند بدون شارژ مجدد کار کند اما اینطور نیست. این محصول می توانست قیمت پایین تری نیز داشته باشد و یا با تخفیف های پایان سال میلادی روبرو شود.

هدفون Rowking Bit Charge Stereo

rowking bitcharge- بهترین هدفون های بی سیم هوشمند

باید این نکته را به خاطر بسپاریم که همواره محصولات خاص و قوی در اندازه های کوچک عرضه می شوند! این دقیقا همان چیزی است که در مورد Rowking Bit Charge Stereo می توان گفت. با توجه به این که در لیست اکثر هدفون های بی سیم هوشمند از طراحی کوچک و مینیمال استفاده کرده اند نمی توان به طور قطع گفت که اصلی ترین هدف در تولید این محصول همین مینیمال سازی بوده است. با وجود این، باتری Rowkin Bit Charge Stereo دوام بسیار بالایی دارد. کیف شارژر این هدفون نه تنها 15 درصد شارژ بیشتر برای هدفون به همراه دارد، بلکه از آن به عنوان یک درگاه USB داخلی برای شارژ سایر دستگاه ها نیز می توان استفاده کرد است. همچنین نوع جمع شدن آن در زمان عدم استفاده از گوشی هدفون بسیار جالب توجه است.

با نگاهی دقیق تر به کیفیت صدای این هدفون ، متوجه قدرت و وضوح صدای آن می شویم. میزان حذف نویز در این هدفون های بی سیم کوچک به میزان قابل ملاحظه ای بالا است و در کنار آن می تواند صداهای زیر و بالا را به راحتی به گوش منتقل کند. قیمت اولیه این محصول 129.99 دلار بوده که تا به اینجای کار می توان آن را با افت قیمت 9 دلاری و با قیمت 120 دلار از فروشگاه های جهانی تهیه کنید. البته این هدفون را تنها برای گوش دادن روزانه به موسیقی پیشنهاد می کنیم و بهتر است از آن ها در زمان تمرینات ورزشی به دلیل ساختار کوچک و عدم مقاومت در برابر رطوبت استفاده نکنید.

هدفون Soul St-XS

soul st_xs- بهترین هدفون های بی سیم هوشمند

اگر تمایل به استفاده از هدفون های بی سیم هوشمندی دارید که در عین زیبایی ، بتوانند صدای باس و صدای زیر را  به صورت ماهرانه به گوش برسانند از Soul ST-XS استفاده کنید. قیمت این هدفون نزدیک به 100 دلار است و در نگاه اول طراحی این هدفون ها معمولی به نظر می رسد، اما درایور های 6 میلی متری موجود در آن صدایی فوق العاده را به همراه دارد.

این هدفون بیسیم هوشمند یکی از بهترین هدفون ها در زمینه سرعت پخش صداست. تاخیر پخش صدای این هدفون نسبت به همه هدفون های معرفی شده در لیست ، کمتر است و مناسب ترین گزینه برای تماشای ویدو به حساب می آید. از نقاط ضعف این هدفون می توان به عمر باتری متوسط و طراحی عمومی و ساده آن اشاره کرد.

هدفون Sony WF-1000X

sony wf_1000x- بهترین هدفون های بی سیم هوشمند

مدل بعدی ما با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن، همه را شگفت زده کرد. به طور جدی، اگر نقص هایی را که در مورد آن اشاره می کنیم وجود نداشت ،سونی WF-1000X می توانست بهترین هدفون بی سیم هوشمند باشد. اگر میخواهید ویدیو را تماشا کنید،  این هدفون دچار تاخیر یا Latency در پخش همزمان صدا و تصویر است. در مرحله دوم، با وجود کیفیت بالا این هدفون ساختار مقاومت در برابر آب را در اختیار ندارد. و در نهایت، شارژ باتری آن  در مقایسه با آنچه که رقیبان در اختیار دارند خسته کننده به نظر می رسد.

اگر نقص های این هدفون را کنار بگذاریم،  و برخی از ویژگی های عالی Sony WF-1000X را بررسی کنیم، اول و مهمتر از همه، این هدفون بهترین سیستم حذف نویز صدا را در بین تمام هدفون های موجود دارد و به نوعی در این زمینه بهترین هدفون بیسیم هوشمند به شمار می آید! اگر در ورزشگاه هستید و به موسیقی گوش می دهید، هیچ صدایی را از اطراف نخواهید شنید. در مرحله دوم، این هدفون تنها هدفونی است که از سیستم سازگاری با محیط استفاده می کند و اجازه می دهد که صداهای طبیعی محیط از هدفون عبور کنند  و در نهایت، Sony WF-1000 دارای سیستم تنظیم اکولایز پیش تعریف شده است که بتواند صدا را به صورت دلخواه برای شما تنظیم کند.

این هدفون 180 دلار قیمت دارد و یکی از گران قیمت ترین هدفون های موجود به شمار می رود. اما به دلیل دارا بودن قابلیت های قوی و فراوان به نظر ارزش خرید را داشته باشد و صد البته کیفیت صدایی که این هدفون عرضه می کند بسیار قوی و عالی است.

هدفون Apple AirPods

apple airpods- بهترین هدفون های بی سیم هوشمند

هدفون Apple AirPods محصول شرکت اپل در سال 2017 تغییرا چندانی نکرده است اما به دلیل قیمت مناسب در این لیست قرار گرفته. دلیل استفاده زیاد از این محصول در بین کاربران نیز همین نکته است. از طرفی Apple AirPods بهترین هدفون بی سیم هوشمند از نظر کیفیت صدا در بین دیگر رقبا است. این هدفون با ساختار کوچک و طراحی زیبا، کیفیت صدای عالی و عمر باتری مناسب قیمت بسیار مطلوبی دارد.

با وجود قابلیت های استثنایی این هدفون 159 دلار قیمت دارد و تنها نقطه ضعفی که می توان در آن دید عدم جایگیری مناسب در گوش در زمان تمرینات ورزشی است. با این که برای گوش دادن به موسیقی انتخای عالی است اما در زمان ورزش و تمرینات سخت زیاد به کار نخواهد آمد.

هدفون Jaybird Run

jaybird run- بهترین هدفون های بی سیم هوشمند

در سمت دیگر این لیست ، Jaybird Run ، هدفون مناسب برای تمرینات ورزشی قرار دارد. اپل AirPods ممکن است در زمان گوش دادن به موسیقی عالی باشد، اما هنگامی که قصد دارید از آن در زمان تمرینات ورزشی استفاده کنید ،Jaybird گزینه مناسب تری به نظر می رسد. با استفاده از سبک طراحی بالدار، حتی در زمان کار با تردمیل، که اکثر هدفون های دیگر نمی توانند به آن متصل شوند، می توان از آن استفاده کرد. ثانیا، این هدفون آب و مقاوم در برابر عرق است، بنابراین حتی اگر  در زیر باران نیز از آن استفاده کنید، به آن آسیبی نخواهد رسید.

یکی از نکات مثبت این هدفون، اکولایزر شخصی یا کاستوم آن است که بر اساس سلیقه هر فرد می تواند از آن استفاده کند. این اکولایزر می تواند صدا را تا چند برابر حد معمول افزایش دهد. همچنین این گوشی دارای سیستم حذف نویز عالی و دارای عمر باتری زیاد است. البته نقطه ضعف آن نیز قیمت بالا است چرا که این هدفون 180 دلار قیمت دارد. در هر صورت بهترین هدفون بی سیم هوشمند برای تمرینات ورزشی Jaybird Run است.

نظر شما در مورد بهترین هدفون های بی سیم چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. به همه چی توجه کردین بجز تایم پلی.

    برای من که مهم ترین اولویت تایم پلی هست چون فک نکنم کسی دوست داشته باشه و وقت نکنه مرتبا هندزفری ها رو بزنه تو شارژ.

  2. جالبه که هیچ اسمی از هدفون بی سیم bragi نشده. به نظر من از بیشتر هدفون های یاد شده بهتره و امکاناتش بسشتره.

  3. با توضیحات «هدفون Apple AirPods» کاملا موافقم
    متاسفانه گاها حس امنیت و قرارگیری مناسب توی گوش به آدم نمیده

    ________

    و قیمت مناسب هدفون Soul St-XS باعث میشه بگیم عالیه!

  4. این «هدفون Samsung Gear IconX 2018» چه چیز خوبیه! ولی گرونه! 200 دلار….

  5. فقط اپل و بیتز که اونم ماله اپله