عکس های اکسپریا ایکس ای 2 اولترا

عکس های اکسپریا ایکس ای 2 اولترا سونی در دنیای واقعی منتشر شد

عکس های اکسپریا ایکس ای 2 اولترا سونی (Sony Xperia XA2 Ultra) لو رفت. به نظر می‌رسد گوشی جدید سونی با سنسور اثر انگشت در پشت تولید می‌شود.

طی روزهای گذشته اطلاعات مختلفی منتشر شده که نشان می‌دهد حسگر اثر انگشت گوشی های آینده سونی به بخش پشتی منتقل می‌شود. بعد از انتشار تصاویر متنوع از قاب محافظ یکی از محصولات جدید این این کمپانی ژاپنی، اکسپریا XA2 اولترا در در وب‌سایت رگولاتوری‌های تایلند و مالزی یعنی NBTC و SIRIM با شماره مدل H4233 رویت شد. حالا نیز شاهد درز عکس های اکسپریا ایکس ای 2 اولترا با همین شماره مدل هستیم.

مهندسان با حفظ زبان طراحی قبلی، حاشیه‌های دو طرف صفحه را تا حد ممکن کاهش داده‌اند تا با محصولی کم‌حاشیه رو به رو باشیم. به علاوه، حالا شاهد بهره‌گیری از دوربین سلفی دوگانه همراه با یک فلاش مخصوص هستیم. در این صورت، سونی با این سیستم به جنگ گوشی های چهار دوربینه هواوی خواهد رفت. از دیگر موارد جالب توجه هم می‌توان به وجود اندروید 8.0 اوریو اشاره کرد.

اگرچه این تصاویر با دانسته‌های قبلی ما هم‌خوانی کامل دارند، ولی این دستگاه در واقع نمونه اولیه از اکسپریا XA2 اولترا بوده و ممکن است طراحی آن در آینده تغییر کند.