رندرهای جدید گلکسی S9

رندرهای جدید گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس سامسونگ منتشر شد

رندرهای جدید گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس سامسونگ به تازگی منتشر شده است. در این رندرهای سامسونگ گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9)، پرچمدار آتی پرفروش‌ترین برتد گوشی‌ دنیا همراه با حاشیه‌های فوق‌العاده کمی دیده می‌شود.

رندرهای جدید گلکسی S9 و برادر بزرگتر آن در حالی منتشر شدند که پیش از این نیز رندرهای زیادی از این دو گوشی موبایل مشاهده کرده بودیم. در این تصاویر، دیده‌ها و شنیده‌های پیشین ما پیرامون پرچمدار آتی سامسونگ تایید می‌شوند؛ برخلاف تغییر کلی و تحول اساسی سبک طراحی در گلکسی اس 8 نسبت به گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، این مرتبه چهارچوب کلی طراحی پرچمداران سری S حفظ شده و فقط در مقایسه با قبل، بهبودهایی در آن صورت خواهد گرفت.

رندرهای جدید گلکسی S9 شایعات پیشین را تایید می‌کنند

در رندرهای جدید گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس، مدل اصلی از هر دو طرف و برادر بزرگتر، فقط از سمت رو به رو قابل مشاهده است. بر اساس این تصاویر که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است، با وجود حفظ چهارچوب طراحی کلی دو گوشی موبایل در مقایسه با قبل، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه به میزان فوق‌العاده زیادی افزایش پیدا خواهد کرد که به معنی کاهش مجدد حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش است. در دو طرف نمایشگر تقریبا هیچ حاشیه‌‌ای وجود نداشته و میزان آن در پایین صفحه نمایش به حداقل میزان ممکن رسیده است.

طبق رندرهای جدید گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس، از نظر سبک طراحی پنل جلویی، هر دو مدل یکسان بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارند. می‌توان از این تصاویر، وجود درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری را نیز نتیجه گرفت. دکمه‌های کاهش و افزایش حجم صدا علاوه بر دکمه پاور در سمت چپ قرار داشته و کلید فیزیکی فراخوانی دستیار بیکسبی، که احتمالا این مرتبه می‌توان از همان ابتدا از آن برای مقاصد دلخواه استفاده کرد، در سمت راست قرار دارد.

رندرهای جدید گلکسی S9

یکی از دلایل عدم نمایش پنل پشتی گلکسی اس 9 پلاس، تردید در چگونگی توسعه دوربین آن است. بر اساس بیشتر شایعات از عادی و تک سنسور بودن دوربین گلکسی اس 9 مطمئن هستیم، اما طبق رندرهایی که از چند هفته قبل منتشر شده‌اند، احتمالا مدل بزرگتر به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد. برخلاف گلکسی نوت 8، این مرتبه سنسورها به صورت عمودی قرار یکدیگر قرار گرفته و حسگر اثر انگشت برای دسترسی راحت‌تر، در زیر آن‌ها جا خوش می‌کند. فلاش LED و سنسور لیزر فوکوس خودکار نیز در سمت راست این مجموعه قرار دارند.

پرچمداران آتی سامسونگ تاکنون تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا را دریافت کرده و طبق گزارش Bloomberg، زمان معرفی و عرضه گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس نیز به طور دقیق مشخص شده است. با این حال، به تازگی شایعاتی مبنی بر رونمایی آن‌ها در نمایشگاه CES 2018 (زودتر از زمان وعده داده شده) شنیده می‌شود.