دانلود تلگرام 4.6 ؛ آپدیت جدید تلگرام برای اندروید، آی او اس، دسکتاپ و سایر پلتفرم‌ها

رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام در اینترنت های ADSL کشور؛ آیا رفع فیلتر دائمی است؟ (آپدیت شد)

از دقایقی پیش تلگرام و اینستاگرام در  اینترنت های ADSL کشور باز شده و بدون مشکل کار می‌کند ؛ رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام در اینترنت خانگی می‌تواند خبری خوش برای کاربران این اپلیکیشن و نوید بخش رفع مشکلات این شبکه های اجتماعی در ایران باشد.

طبق گزارش های متعدد کاربران از سراسر کشور، دسترسی به اپلیکیشن‌های تلگرام و اینستاگرام در اینترنت های خانگی (سرویس ADSL) مقدر شده و هم اکنون کاربران بدون مشکل قادر به استفاده از این اپلیکیشن‌ها از طریق سرویس دهنده های ADSL هستند؛ با این حال دسترسی به تلگرام و اینستاگرام در اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و رایتل همچنان قطع است.

به دنبال اغتشاشات اخیر در کشور، دسترسی به اپلیکیشن‌های تلگرام و اینستاگرام در ایران طی روزهای گذشته فیلتر شده بود اما بسیاری از مسئولین مربوطه موقتی بودن این محدودیت ها را اعلام کرده بودند. حال به نظر میرسد رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام از شبکه اینترنت خانگی ADSL آغاز شده است. با تمام این تفاسیر هنوز مشخص نیست که رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام به صورت قطعی و دائمی انجام شده یا خیر.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر این خبر به روز رسانی خواهد شد.

به روز رسانی : 

درست دقایقی پس از رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام ، مجددا محدودیت ها در تمام شبکه اینترنت ایران بر روی این دو اپلیکیشن اعمال شد و به نظر می‌رسد رفع فیلتر یک اشکال فنی بوده باشد!